Bazı insanları sevgili ya da eş olarak birbirlerine yakıştıramıyorum cidden siz nasıl yakıştırıyorsunuz 🤮 ?

Beyler bayanlar bu kadar k. ö. r müsünüz cidden sevgili ya da eş olarak hiç fark etmez hani şöyle telefonda inceliyorum güzel kadınlar şişman çirkin adamlarla evleniyorlar yakışıklı erkekler de sıska çöp gibi kadınlarla evleniyorlar gerçekten benim mide almıyor artık yani 🤮 böyle düşünen tek ben miyim siz nasıl yakıştırıyorsunuz bu durumu kendinize bana aman ben kalbini sevdim falan demeyin tip kadınlar için de erkekler için de çok önemli bence...
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes tepki göstermiş de ilerde zı^rlamayın eşim sevgilim benden ayrıldı bana bunu dedi diye 😅
Bazı insanları sevgili ya da eş olarak birbirlerine yakıştıramıyorum cidden siz nasıl yakıştırıyorsunuz 🤮 ?
Cevapla