Uzak mı durayım ne yapayım sizce?

Sıkılgan ve sinirli bir erkek. Esprilerime içten gülüyor. Beraber vakit geçirirken hiç şaka yapmasam mezbut suratıyla bana bakacak pfff uff felan diye söylencek biliyorum bunu. Kendi doğal halinin huysuz ve sinirli olduğunu hatırladıkça soğuyorum. Ama şakalaşınca gülüyor geri ısınıyorum. Yani napayım sizce?
Uzak mı durayım ne yapayım sizce?
Cevapla