Sizce uzaklaşır mıyım?

güzel bir ilişkimiz vardı ama şimdi sabah denemeye gidiyor bir de çıkıyor sonra saat 15.00 da işe gidiyor gece 2.30 da çıkıyor müsait olduğu vakit yazıyor onu da anlıyorum ama bende telefona baktığımda eskisi gibi mesaj göremediğimde onsuzluğa alışmaktan korkuyorum

Sizce uzaklaşır mıyım?
Cevapla