Kızlar, sosyal medyadan biriyle tanıştım niyetimiz birbirimizi tanıyıp evliliğe doğru adım atmak ama çok az mesajlaşıyor neden?

Sosyal medyaya çok giremiyorum diyor girince de kusura bakma falan diyor. aslında foto da istedi belli bir süre sonra benden o günden bu yana az girer oldu sanki başkası ile de konuşuyor ben yedekteymişim gibi hissediyorum. bu devirde özellikle instaya az giren kız inandırıcı gelmedi bana. ne demem lazım telegram veya watsapp olayına girmek için yardım edin lütfen
Kızlar, sosyal medyadan biriyle tanıştım niyetimiz birbirimizi tanıyıp evliliğe doğru adım atmak ama çok az mesajlaşıyor neden?
Cevapla