Kardeşimin aslında üvey kardeşim olduğunu öğrendim sizce ona açılsam his olarak tuhaf olur mu?

Ama sonuç olarak kan bağımız yok kardeşim reşit oldu ve babam bu bilgiyi paylaştı aklıma takıldı bu soru bu siteyi buldum size danışayım dedim
Kardeşimin aslında üvey kardeşim olduğunu öğrendim sizce ona açılsam his olarak tuhaf olur mu?
Cevapla