Abinizin evlatlık olduğunu öğrenseniz ne hissedersiniz?

Benim abim evlatlıkmış adam 27 yaşında yeni öğrendi annemle babamın çoçuğu olmuyormuş evlatlık almışlar sonra ben doğmuşum hatta bir erkek kardeşimiz daha var sağlık sorunları yokmuş ama olmuyormuş işte abim zaten bizden uzun 190 boyu var birde sarışın ama 1 haftadır felan ne yediğimiz belli ne içtiğimiz çok kötü hissediyorum

Abinizin evlatlık olduğunu öğrenseniz ne hissedersiniz?
Cevapla