+1 yılbir arkadaşımın başına geldi, öyle kayıp kardeş falan gibi hissetmemiş, senin benim gibi biri sonuçta kardeşin de olsa yıllardır görmediğin bilmediğin bir yabancı, hadi kardeşin olduğunu bilsen de görmesen tamam, ama bu varlığından bile haberdar değildi ve iki yabancı gibilermiş, öyle havadan sudan konuşmuşlar vs vs. çok da dramatize edicek bi mevzu yok ortada
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Değil üvey öz kardeşimin bile olmasını istemedim hiç, tek çocuk olmaktan da çok mutluyum. Kardeşimin olduğunu öğrensem hiç kim diye bakmazdım bile, unutur giderdim.
00 Yorumla
+1 yılÇooook mutlu olurum :) Enteresan bir duygu olmalı.. Babamın falan geçmişte ne yaptıkları falan kendilerinin sorunu ben kardeşimi alır, sever, kucaklar, öper , sarılırım ya, kardeş bu :)
11 Yorumla
Onu görmek isterim..Sonuçta masum bir çocuk o ..
25 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılyıllar sonra dediğinde 2 yıl alt tarafı
sevinirim ne güzel olur kalabalık kalabalık o erkek kardeşi alırım o çocuğun anasını mı farklı babası mı farklı bizden hangisi suçluysa annem yada babamdan onu da kapının önüne03 Yorumla- +1 yıl
30 yaşında olsan da olayın vuku bulması 2 yıl öncesine denk geliyor sonuçta
+1 yılbabamın başka bir kadından çocuğu olduğunu öğrenmek hiç hoşuma gitmezdi. fakat madem olmuş.kabullenirdim mecburen. :-)
10 Yorumlagarip olurum tabiki...yaş farkıda malüm ama adı üstünde kardeşin o senin..ve hiç birşeyden habersiz:))ve kimseye nasip olmaz bence minik bir kardeş öp kokla,fırsatın varsa:)
03 Yorumla
+1 yılHiç bişey yapmazdım devam ederdim hayatıma kendi içimde huzursuzluk sinir tabi ki olurdu ama görmek istemezdim
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYıllar sonra ve 2 yaşında... Pekala... Çocuğa kızamam tabii çünkü çocuk... Ama Babama/Anneme herhalde bayağı kızardım...
05 Yorumla- +1 yıl
Ufaklığa bir şey diyemezdim... Çok acı...
- +1 yıl
Kardeşimse onunla çok samimi olmayabiliriz ama yalnız bırakmazdım...
Gizli Üye(36-45)+1 yılögrendım malesef 3 yaslarında bır erkek cocuguydu babamdan şuphe duydum ve takıp ettıgımde bu durumla karsı karsıya kaldım bana kapıyı acanda oydu asla ama asla bırdaha gormedım babamlada gorusmuyorum artık.
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsende bu durumla karsılasmısın galıba sen ne yaptın pekı?
Cevap sahibi+1 yılvalla tebrık ederım senı ben gorusmuyorum ama babam resımını getırmıstı bı kez senın kopyan bak dıye bana gercekten cok benzıyordu oda ama ben kabullenemıyorum babamlada gorusmuyorum yanı samımıyetsızım artık annem hala bılmıyor ısın en kotu yanıda bu hala evlıler annemlede dıyemıyorumda:((
Cevap sahibi+1 yılne olursa olsun ben kabulenemem ya bırde tek cocuktum ya ıkıncı gelmesı cok acı geldı bu sekılde olması bırde kı babamın sekreterınden bu cocuk o cok koydu bana ama maddı acıdan her destegı alıyor alsında benım yadsadıgım rahatlıgı oda sursun
Cevap sahibi+1 yılsanmam ben hıc bır sekılde aynı ortama gırmem
oley diye bağırırım :) tek çocuk olduğum için (: sen ne yapardın ?
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılo çocuğu severim bağrıma basarım ama bu durumdan sorumlu olan annem yada babam hangisiyse ona bozulurum.. bozulma sebeplerim de yaşanmış olaylara göre değişiklik gösterir
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıloo çok karışık.. çocuğu yine severdim ama ablalık abilik yapmak parçalanmış bir ailede zor olur sanki
Fark etmez tanışırım. Zaman geçiririm severim erkek çocukları güzel olur.
01 Yorumla
+1 yıloyle bır gercegı nıkah masasında "durunnnn" narasından sonra ogrenmedıgım surece sorun yok
10 YorumlaMerak ederim görmek isterim severim ama gerçek bir kardeş gibi hissedebilir miyim bilemiyorum yaşamak lazım :=)
02 Yorumla3 üncü yaşına sokmam...deerrmişim=)) napıyım kardeş bağrıma basar kardaaşşş derim=)
10 YorumlaAnnem o...muymuş lan benım dıye dusunurum ne yalan solım adam gıbı olayın aslını ogrenırım tersıme gıdıcek bı durum warsa alır valızımı ceker gıderım zıkıme bıle gelmez...
00 Yorumla
+1 yıl24 saat şok geçirmiş vaziyette olurdum heralde :))) sonrasını 24 saati atlattıktan sonra düşünürdüm.
02 Yorumla
+1 yılYok ya ben hep bir abim olmasını isterdim keşke olsa. Sevinirdim ben.
04 Yorumla- +1 yıl
hayır onu istemezdim isyan çıkarırdım abi isterim.
- +1 yıl
tamam bağırmadım :D
iyi olur sevinirim de nerden geliyor bu kardeş. 2 yıl boyunca nerdeymiş
00 Yorumla
+1 yılEyywwaahlar ollsuunn.Biziiim mallaraa ortaaak cıktııı o cocuguu yokk ederimmm istememm :)
02 Yorumla- +1 yıl
hahah :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılbi soğukluk olur ama kardeş bu be, kan çeker bağrıma basarm
01 Yorumlavalla yıllar sonra öğrenirsem gayrimeşru ilişkiden olan demek istediysen eğer bana o kadar koymaz tanışmak isterim tabiki
01 Yorumlasararız .
yalnız 2yaşından 1yaş daha büyük olmicak.01 Yorumlane yapcam gidip abilik yaparım allah allah sacma sapan cevaplar vermeyin ..
04 Yorumla
+1 yılsonunda benimde bir kardeşim oldu der mutlu olurdm bakalım nasıl birşeymiş :)
02 Yorumla- +1 yıl
öyle bir durumda olmadığım için bilemiycem
şaşırırım ve öz kardeşimden ayırmam :)
13 YorumlaTepki vermezdim sahiplenirdim gormek isterdim..
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. ne yapacağımı şaşırırdım.
02 Yorumlagider tanisirim muhtemelen.
00 Yorumlahmm.. kardeş ne de olsa görmek isterdim .
01 Yorumlatokatlardım la .. nerdesin bu zaman kadar diye :(
02 Yorumlagitti mirastan biraz daha :( derdim.
25 Yorumla- +1 yıl
+1 aynın düsünyorumm
kendimi tren rayına atardım hralde..
01 YorumlaSen neredeydin şimdiye kadar derim.
017 Yorumlayıllar dediğin 2 yıl mı oluyor ?
03 Yorumla
+1 yılLannnnnnnnnn bunu ne ara yaptınızzzzzz :D
014 Yorumla- +1 yıl
çamaşır makinasına atarım :D
- +1 yıl
tek çocuğum üstüme tanımam nokta :D
- +1 yıl
abi dürüst olacaksın masum bir çocuk falan yemem ben onları :D
- +1 yıl
ilk tepki diyorsun :D
- +1 yıl
olmasın öyle bir durum bu arada 2 yaşındaymış o zaman iş değişir :)
- +1 yıl
kıyamam o zaman :)
- +1 yıl
:)
+1 yılgel lan uvey derim bslemede olur
03 Yorumla- +1 yıl
<3 canimsin:D:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılgidip bir cinsel ilişki yaşasana :DD
01 YorumlaNeden 2 yaşında olduğunu merak ederim.
02 YorumlaAbisi gibi yetıstırırdım :)
02 YorumlaBenden büyük olaydı keşke küçük kardeşle uğraşamam
02 Yorumlaçocuğun suçu ne ? yapcak bişi yok ablalık yapardım
01 YorumlaÇocuk bakamam, ilgilenmem,
06 YorumlaKüçük çocuk sevmiyorum, çocuğu görmezdim.
00 Yorumla
+1 yılhaha çok mutlu olurdum:))
00 Yorumlapanik atak geçirirdim :)
04 YorumlaNeden 2 :d
06 Yorumlayerim onu ben
15 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGörmesem olmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok mutlu olurum duyduğum anda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMal adam :))
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar