Pes etmemek istiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum
Tükendim bıraktım ne olucak böyle tadım bitti ağzımı bile açmak istemiyorum
Tükendim bıraktım ne olucak böyle tadım bitti ağzımı bile açmak istemiyorum
Ne oldu ne bitti bilmiyorum ama pes etmemelisin. Gençsin, 20 yaşındasın daha, güzelsindir de eminim ki. Her zaman bir umut vardır. Gün doğmadan neler doğar, sen iyi düşün ki iyi olsun.
Cevap
8Cevap
İnsan 20 yaşında dünyayı değiştirmeyi 25 yaşında dünya kurallarına biat eder. Bu sende erken başlamış.
Kafileye hoş geldin peki anlat bakalım sen ne yaşadın... aldatılma kullanılma...
Nasıl farkındalık hangi konuda
Farkındalık yaşadım demek ne ola ki?
Farkındalık yaşamak. Güzel ama bi o kadar berbat
olay nedir? açıklasan belki faydamız dokunur
Herkes zor durumda ya bilmen lafi takma
19 yaşındayım dibine kadar yasadim
neyin farkındalığı?
Aa ben
Aynı ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?