



bu kadar uzun mesaj yazan insanlarda kendini acındırma, kendini alçaltarak bir şeyleri yükselteceğini zannetme potansiyeli o kadar fazla ki. biraz da zavallılık yaptıkları. kısaca derdini anlatamayıp bu kadar uzun emsaj yazmak nereden bakarsan bak çok avam. ben cevap yazmazdım bile.
İçimi döktüm sadece
@Miaa98 aşık oldum ben canım, sen merak etme:d
soruyu soran arkadaş, buna gerek yoktu. yani biraz heyecan yapmışsınız.
normal tanışma şeklinde ilerleyebilir, yavaş yavaş taşları yerine oturtabilirdiniz
bu tarz altın vuruşlar bir sonuç vermez
Cevap
3Cevap
Bence hic bulaşma derim boşaniyomuşda uzak durmanda fayda var
Evlenmiş etmiş uzak durmayı bilmen gerek artık.
Ayrıca yazılanlara bakılırsa yokluğa düşüp yazmışsın gibi duruyor, kusura bakma.
Yoklukta değilim ilişkilerim oldu ama mutluluğu bulamadım.
Artık düzgün ilişki bulacağıma inancım yok
Dostum bana gram samimi gelmedi, buradan öyle görünüyor açıkçası.
O benim ilkimdi birbirimizi dinlemeden bitirdik yargısız infaz yaptık o bittiğinde yazdı hatta
Kadın sana açık kapı bırakmış kapatmışsın evli olduğunu duyunca nasıl kaçtın ama. Boşanıcam beklersen yeniden deneriz demeye getirmiş sende yol vermişsin
Bana yazılsa çok sinir bozucu bulurdum
Öyle mi demek istedi
Başlangıçta anlamadım
Hayır yapmadım yapmam da
seni bunu okuyacağımıza inandıran ne
Hayır yapmadım yapmam da
yapmadım bittiyse bitmiştir
Yapmadım
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?