Ben benimkini eğer o gün işe gidecekse nefis bir kahvaltı hazırlayıp sucuklu yumurta kokusu ve öpücük ile uyandiriyorum.
Eğer işe gitmeyecek ve tatilde ise önce vitesle oynayıp zinciri attirip sabah maratonu yaparak uyandiriyorum. Sonrası daha kapsamlı bir haftasonu kahvaltısi oluyor.🤣🤣 Aşk çok güzel bir şey. Evlenin...♥️
Eğer işe gitmeyecek ve tatilde ise önce vitesle oynayıp zinciri attirip sabah maratonu yaparak uyandiriyorum. Sonrası daha kapsamlı bir haftasonu kahvaltısi oluyor.🤣🤣 Aşk çok güzel bir şey. Evlenin...♥️
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Vites attırma senin işin 👍Ama bnce hemen atması da sorun gbi
Neden erkekler zaten hemen tahrik olmuyor mu?
Himm tahrik olma güzel ama erken boşalma varsa 🤔❗
Zincir atmak derken tahrik olmaktan bahsediyorum. Hemen boşalma anlamında soylemedim.
Himm kısmetse bana da sn gbi kadın nasip olur inşallah ☺️..
Ayda yilda bii yapmak bna göre değil. her sabah olabilir mesela 😂
Normal erkeğin ihtiyaci o zaten. Ayda yılda bir olması kadına da yetmez normalde
Siz evlisiniz ya şöyle bii şey sorcam tecrübeli bireysiniz.. o iş için boy ve kalınlığın önemi var mı veya hangisine nasıl önemi var ☺️🤔
orada mısın
Boy çok kısa olmadığı sürece önemli olmaz. Vajina derinliği 14 15 cm zaten. Kalınlık daha önemli bence.
benim ki o kadar iyi yani evli birinden bilgi almak güzel 🙊☺️
Bnmde 17/5.5..🙄
Sorun yasamazsin bence. Kendine guvenebilirsin. Ama burada önemli olan beslenme ve alışkanlıkların. Ben eşime kilo almamasi konusunda kontrolcu davranırım biraz. Sigara alkol zaten yok. Bir de fazla tavuk yedirmem et yediririm. Tavuk erkeklik hormonunu biraz düşüruyormus çünkü. Hormon seviyeni ve kilo seviyeni optimal tutman gerek.
Himmm bn bu kadar bilgi bilmiyordum ☺️☺️ cidden çok şey biliyorsunuz.
Bnde dikkat etcem
Teşekkür ederim 🤭🤭☺️☺️...
Boy ve kalınlığı iyiyse bnce bnde iyi olurum diye tahmin ediyorum 🙏
Bir de stres ve üzüntüden kaygıdan uzak durman gerek. Eşinin seni bunlardan uzak tutup devamlı motivasyon sağlaması lazım. Testesteron hormonu ile başarılı özgüvenli hissetmek arasında çift bağıntı vardır. Kendini ne kadar hayatta ve başarılı özgüvenli hissedersen hormonun o kadar iyi seviyede olur. Hormonun daha iyi seviyede olunca da başarılı olmak konusunda daha atık ve ozguvenlu olursun. Bu iş hayatinda da sosyal hayatta da eşinle cinsel hayatında da geçerlidir.
Haklısınız var ya çok ama çok güzel konuştunuz ☺️🙏...
Sizinle tanssmak isterdim sizce tanisablr miyiz 🤔😏
😏☺️ Günaydın 🙏🙏
Yeterince bilgi verdiğimi düşünüyorum. Bunun dışında sanaldan özel konusmalar yapmamı eşim istemez herhalde. Sana hayatında başarılar ve mutluluklar dilerim
17 cm ve 5.5 cm kalınlığında p. nis yeterli olur demi.. sizin eşinizin daha uzun ve kalın mi 🤔🙄😐biraz takıntı yapıyorum bu duruma
Yeterli olur tabi neden olmasın? Ama senin enerjin de onemli. Onu anlatmaya calisiyorum
Haklısınız ☺️✅ bakalım nasip kısmet her şey...
Çok teşekkür ederim
Eşim olmadığı için cevabım yok.
Hevesimiz kursağımızda kalıyor sağol
O bana hazırlasın hizmetcisi mi var
Ne olmuş ya kahvaltı hazırlamaktan
O hazırlasın
Direk mi attiriyon zinciri 😂
Zincir direkt atıyor evet.
Burdan olmuyo gel
Kocam için dedim ablam. Senin için değil. Ben sadece kocamın zincirini attiririm.
Çok mu hoşuna gidiyo
Ev kadını mısın?
Hayır kariyerim var
Sen de çalışıyormuşsun, arada o da hazırlasın yaa 😂 Erkeklere centilmenlik aşırı yakışıyor. Çok ilgili bir kadınsın, biraz da cilve yap 🤠 Bir tane de gül alsın miss 😋 Daldık yine hayallere 🤸♀️
Hayaller çok uzakta değil be kuzu😂😂😂🤣🤣🤣
Ben genelde ev ile alakalı şeyler ondan beklemiyorum zaten. Arada mutfağa girip tava işi yemekler yapıyor tabi. Ama ben fazla talep etmiyorum. O da maddi konularda benden pek bir şey beklemez. Hatta ben çalışmama rağmen kendisi benim kılık kiyafetim için ekstra harcama yapar. Kucuk ama benim için manevi değeri yüksek hediyeler alır.
Ayy ne tatlısınız ☺ 1 kez bile olsun yapsın ama yaa. Sevgim dereşti 😂
Depreşti* 😂
Yapmak istiyor tabi ama ben çok yormuyorum onu. Çünkü bizde iş ve ev içi yaşam görevlerinde öncelikler farklı. Geçim konusunda ilk sorumlumuz o olduğu için ben ev içinde ona pek yüklenmiyorum. Arada kafasını dinlendirmek isterse yapabilir birşeyler. Mantı açsam gelir benimle kapatır mesela. 🤣 Benim de aynı sekilde isim kariyerim var ama bu benim için ikinci sırada geliyor. Normalde çalışmasam da olur eşim benden çalışmamı beklemiyor, çalışmasam birçok ihtiyacımı sağlar bana. Ben ev hayatının üzerine kariyerimi yapıyorum.
🤣🤣😂😂 inşallah 🙏🙏
Kesin öyledir 😂😂
Evet öyle. İnşallah senin de olur
İnşallah türünün son örneği
Ne güzel
Sen işe gitmiyormusun ev hanımımısın
İşim kariyerim var.
Tamam var da sabah kalkıp gitmiyormusun sende erken saatte
Gidiyorum ama kahvaltı yapmadan cikmayiz pek
Hm iyi yetişiyorsun o zaman sabah sabah bide kahvaltı hazırlamaya kendin hazırlanmaya falan