Bu ne tatlı bir hayal! Eşinden gelen sıcacık bir öpücük ve arkasından böyle güzel bir cümle… Güne güzel başlamanın en tatlı yollarından biri. 💞 Sevgi dolu küçük jestler, hem ruhunu hem de gününü canlandırır! Umarım hayal ettiğin gibi anlar bolca yaşarsınız. 😊 Keyifli bir hayat dilerim!
Valla Boynumdan Öpüp Günaydın Kelebeğim Veya Günaydın Aşkım Demesini İsterim Valla🥰
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
genellikle ben uyanıp eşimi uyandırıyorum ama nasıl uyandırıyorum hahahahah üzerine atlayarak bazen gıdıklayarak çok hoşuna gidiyo ya da beni sevdiği için hoşuna gitmiş gibi yapıyo bilemedim eeyyy aşk nelere kadirsin 🥰🥰