23 yaşına kadar evlenmemiş olsam evde kalmış olurmuyum sizce şu an 19 yaşındayım?

Merhaba benim ciddi bir yıllık ilişkim büyük acılarla bitti sevgiye evlenmeye kapımı kapattım ama görücülerim çok geliyor ve annemin çok istediği akrabamizin oğlu var sürekli güzel kızım ona verelim seni diyo üzgün üzgün ben sevmediğim biriyle sırf ailem için evlenememki zaten sol yanım yaralı bide gidip istemediğim biriyle evlenmek istemiyorum hiçbir şey hissetmediğim bı adamın bana ömür boyu dokunmasını istemiyorum.
O yüzden iki üç yıla kadar evlilik ilişki düşünmüyorum okumuyorum ev kızıyım millet şimdiden niye evlenmiyon diyo bu süreçte evde kalmış ta derler buna bozuluyorum okul da okumuyorum mesela desem meslek sahibi olduktan sonra evlenirim diye çok bunalım dayim sizce 22 23 yaşlarına kadar evlenmemek doğru mu ben sevdiğim biriyle evlenmek istiyorum istediğim gerçekten hislerimin olduğu bı adamla hayatımı zindana çevirmek istemiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen boş laflar etmeyin demek istediğim bir kere sevdim olmadı yıllar sonra yine severek evlenmek istiyorum buu
23 yaşına kadar evlenmemiş olsam evde kalmış olurmuyum sizce şu an 19 yaşındayım?
Cevapla