NNolur ciddi bu sorum 18im eğer 20 yi geçene kadar nişanlanmaz veyya evlenmessem evdemi kaliyorum?

Arkadaşlar annem öyle söyledi babanin kizlari ebde kalmis diye insanlar laf eder dedi bende hayir dedim milettin ağzi torba değil diyor yani bana bir gorucu gelse iyi olsa verecekler 1 2 seneye napcam burada 20 üstü bekar kiz yok akil verin lütfennnn😪😪😪😪

Güncellemeler
1 yıl
Yardimm
NNolur ciddi bu sorum 18im eğer 20 yi geçene kadar nişanlanmaz veyya evlenmessem evdemi kaliyorum?
Cevapla