Uzman neden bunu sordu sizce benimle dalga geçmek istemiş midir?

Birkaç yıl önce psikolojik nedenlerden ötürü uzmana gittim yeni mezun olmuş genç bir bayandi. Konumuzla hiç alakası yokken bana kız arkadaşım olup olmadığını sordu. Cevap vermedim neden sordunuz dedim öylesine dedi. Eğer yok deseydim hahaha senin gibi tipsizi kim napsin zaten ön görülerimde yanılmadım diyerek dalga geçer miydi? Geçmezse neden sormuş olabilir? Bu arada ben tipsizim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder kızlar yemek yedikleri anda beni karşısında görse tiksinmekten iştahı kapanır. Bu nedenle aklıma takıldı.
Uzman neden bunu sordu sizce benimle dalga geçmek istemiş midir?
Cevapla