Kız arkadaşımın otelde (yalnız) ağırlamak istemem anormal mi? Kızlarda otel fobisi mi var?

Merhaba
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum.
Ben onun şehrine gidince otelde kalıyorum. O da ailesi ile kalıyor.

Kaç defa söyledim o da benim şehrime gelsin diye...
Bu sefer o otelde kalacaktı. Ben de ailemle...

Hem gelmedi hem de gelmemesinin sebebini açıklamadı.

Kızlardaki bu otel fobisinin sebebi nedir?
Dediğine göre annesi göndermemiş
Kız arkadaşımın otelde (yalnız) ağırlamak istemem anormal mi? Kızlarda otel fobisi mi var?
Cevapla