Merhaba
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum.
Ben onun şehrine gidince otelde kalıyorum. O da ailesi ile kalıyor.
Kaç defa söyledim o da benim şehrime gelsin diye...
Bu sefer o otelde kalacaktı. Ben de ailemle...
Hem gelmedi hem de gelmemesinin sebebini açıklamadı.
Kızlardaki bu otel fobisinin sebebi nedir?
Dediğine göre annesi göndermemiş
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum.
Ben onun şehrine gidince otelde kalıyorum. O da ailesi ile kalıyor.
Kaç defa söyledim o da benim şehrime gelsin diye...
Bu sefer o otelde kalacaktı. Ben de ailemle...
Hem gelmedi hem de gelmemesinin sebebini açıklamadı.
Kızlardaki bu otel fobisinin sebebi nedir?
Dediğine göre annesi göndermemiş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hangi aile izin verir ki otelde kalmasına ki kimse gitmez otele amaç belli
Açıkçası otele ben yalnız oda kiraladığımda uyumak için gidiyorum.
Siz ne amaçla kullanıyorsunuz.
Ayrıca gelmez ise ben kimim, nerde yaşıyorum nasıl bilecek?
Benim ablam
Yurtiçi yurt dışı çok otelde kaldı mesela...
Valizini alır çeker gider.
Kızın Annesine demiştim " Ay bize çok ters" dedi. Burada ters olan ne?
Biz de kalma amaçlı kullanıyoruz neyi ima etmeye çalışıyorsun sen acaba? Annesinin yanlış anlaması çok normal orası buluşma yeri olamaz. senin evin otel olabilir ama kadının bunu makul karşılamasını beklemen çok saçma.
Buluşma yeri otel değil, buluşup ertesi gun yeniden buluşuncaya kadar kızın kalacagı yer otel
Amaç belli dediğin için öyle yazdım
hımm kankaaaa anlıyorumm senı:)
Ne anladığını yazarsan ben de teyit etmiş olurum
otelde ağırlamak derken ;?
Yani sabahtan akşama kadar gezeceğiz akşam olunca da öğretmenevi ya da buna benzer düzgün bir yere bırakcağım sabah da alacağım. Budur
bak açıklamana sadık kalırsan çok masum buraya kadarno proplem
Ben hiç kimseye onun istemediği bir şey yapmadım. 35 yıldır. Ha kendi ister, o ayrı..
Onu da açık açık söylemesi gerekli. Yani rıza beyanı..
Mesela bir kız beraber olmak istedi, ertesi sabah kirlettin diye zırlayacaksan hiç bulaşma bana dedim. Vazgeçti..
Herkesin ailesi izin vermez ki
olay tatlıya bağlanır ama:)
İşte sebebini anlamaya çalışıyorum.
35 yaşına gelmiş kızını mı kandıracaklar yoksa?
35 yaşına gelmiş kadın izin mi alacak gidebilir miyim diye?
Guvenemiyordur belki içine sinmiyordur çok nedeni var.
@xxbeyyx tatlıya bağlanmasından kastın ne?
Neye güvebeniyordur?
Ben kalırken içine siniyor ama..
Bir de bunu neden açık açık konuşmak yerine konuyu değiştirir kızlar?
gezmek guzel şey herkesın hakkı hayatın tadını çıkarmak gereklı
Açık açık söylemesi gerekir tabi, ama herkes beceremeyebilir. Yanlış anlamanı istemez, bana guvenmiyormusun dicen diye geri çekilir falan filan.
ortada güven varsa sorun olmaz bence
Yani eğer sebebi buysa tüm kızlar çelik kilot giysin... Üzerine de asma kilit takıp anahtarı anasına versin...
Camdaki kız benzerlerinin gerçek olduğuna inanamıyorum. Hadi kızın bekaretini korudunuz diyelim. Ruh sağlığını koruyabiliyor musunuz bu şekilde?
@xxbeyyx ben örnekler den bahsediyorum, belkide içi rahat olmadığı için olabilir. Yani her örneği aktaramam demi, objektif olmaya çalışıyorum. Ama arkadaşta bir yerde haklı
olayı kendınız açısından dusununce güzel ama herkes siz değil ortalık ta neler oluyor basasının gözunden olaya bakın
Manyak bana niye çoğul yapiyon senin ki böyle yaptı diye niye hemen cogullama yapıyorsun
Ayrıca Sevgilim birkez geldiyse ben giderim o geldiyse tekrar ben giderim.
@xxbeyyx Tamam baskasının gözünden bakayım.
Orduevi ne bıraktım diyelim mesela kızı.
Hatta ben bırakmış olmıyım abisi bırakmış olsun.
Kapıda asker nöbet tutuyor olsun.
Ne olabilir?
Yatın öbür gün benim de kızım olacak merak ediyorum.
Çoğul yapmamam lazım haklısın ancak öyle bir zaafım var
Ozaman tercihin ettiğin kişiyi degistir
tebrık ederim dürüstce oldu bu insanın içinde olan bişey ortam fark etmez konu bu
Öyle yaptım zaten...
Yolda acaba biri üzerime atlar mı korkusu ile yaşayan biri bayar beni
@xxbeyyx neyi tebrik ettiğini anlamadım
Aman sil gitsin kafa dengin olsun, sen yapıyorsan geliyorsan oda yapmalı. İllaki kafa yapina uygun biri olur
yani
Sildim elbet ben sadece ileride biri çıkarsa
Ya da benim bir hatam var mı diye sorguluyorum
Ben genel olarak baktigimda haklısın. Sonuçta hep sen gidicek halin yok her şey karışıklidir. Sonuçta yanlış bir yaklaşımın yok. Yalnızca o senden farklı demekki hep sen gidiceksin
Onun istediği
Hep ben gideceğim.
Hep ben masraf yapacağım
Hep ben yollarda sefil olacağım.
O da totosunu kaldırıp " uyanınca?" gelecek.
Çünkü o bir bağğyan.
Muhafazakar bir ailenin kızı. Kızı koruyacağız diye bir kasabaya hapsetmişler. Yanında erkek olmadan dışarı çıkamayan, pazarda kendine terlik bile seçerken yarım saat düşünen biriydi...
Gerçekten öyle bir aileden olsa biriyle görüşür ve mesajlasir miydi
Kız kaç senedir şehir merkezine gitmemiş. Bu taşlar ne zaman değişti felan diyordu