İlk defa mı aşık oluyoruz yoksa yeniden mi aşık oluyoruz?

Biriyle tanışıp, ona aşık olunca sanki daha önceki sevgililerime hiç aşık olmamışım gibi, sanki onları hiç sevmemişim gibi geliyor.
Aşk buymuş ya diyorum.
Acaba hiç aşık olmamış olabilir miyim?
Bir insan kaç kez aşık olabilir ki?
İlk defa mı aşık oluyoruz yoksa yeniden mi aşık oluyoruz?
Cevapla