Kızlarda gerçekten boy takıntısı var mı yoksa bir uydurma mk?

Evet bazı kızlar öyle birsey yok diyor ama bakıyoruz bütün kızlar da uzun erkeklerle beraber 150 kızlar hep 190 erkekle beraber?

Hangi taraf sizce haklı

A) Kızlar boya takıntılı ve kısa erkek istemiyor asla

B) Kızlar için o kadar önemli değil, kendinden kısa değilse önemli değil

Dürüst olun
Kızlarda gerçekten boy takıntısı var mı yoksa bir uydurma mk?
Cevapla