Niye hiç erkekler konusunda başarili olamiyorum niye uyumu yakalayamiyorum nerden nasil öğrenecegim bunu?

Hiç ortayi tutturamiyorum bu erkeklerle konusup nasil sevgili olacagim ben?
cilvelesiyorum basit kiz oluyorum
derdimi anlatiyorum vizyonsuz oluyorum
şakalaşıyorum beğenmedi oluyorum
beğeniyorum yakin davraniyorum karsi taraf begenmiyor beni bu sefer
mesafe koyuyorum uzaklasiyorlar
arkadas gibi yaklasiyorum sıkılıyorlar...
ve hepsini yasadim şaka değil
niye yapamiyorum ben? ne eksik anlamiyorum. Her yolu denedim nasip mi olmuyor anlamiyorum ki...
Niye hiç erkekler konusunda başarili olamiyorum niye uyumu yakalayamiyorum nerden nasil öğrenecegim bunu?
Cevapla