Kızlar, Siteden etkilendiğim biri var. Özel mesajları da kapalı.. Kötü niyetli biri değilim.. Tavsiyeleriniz neler olur?

Kendime böyle bir şarkı atayım. :) Genel de burada insanlara yardım etmeye çalışıyorum. Lütfen beni kötü bilmeyin.. :(
Kızlar, Siteden etkilendiğim biri var. Özel mesajları da kapalı.. Kötü niyetli biri değilim.. Tavsiyeleriniz neler olur?
Cevapla