Eski sevgilimin akrabaları ve karaktersizligi? Kimseye güvenmeyin?

Nişan aşamasındaydik beni çok seviyordu ölüp bitiyordu ama nedenini bilmediğim bir şekilde bana sürekli ailem akrabalarım bana birilerini bulmuş falan diyordu ama hayatımda sen varken ben kabul etmiyorum onları falan diyordu. Bana çok saçma geliyordu annesi sürekli aklı I dolduruyordu ki annesiyle sadece 1 kere konuştuk onda 2 dakika bile sürmedi telefon üstünden. En son benden uzaklaştı hiçbirsey yapmadığım halde sonra çok basit bir sebepten benden ayrıldı hatta ayrılırken bana kuzenlerime akrabalarıma artık bekar bir adam oldugumu bana birilerini bulmalarını soylicem dedi Soka girdim normalde tartisinca bile kalkıp kapıma gelecek insandı. Cinsel biseyler yasadin mi diye soranlar olacak evet güvenip yaşadım ilkimdi biraz pişmanım tabi ama zamanı geri alamıyoruz. icimi dökmek için yazdım konuşacak kimsem yok
Eski sevgilimin akrabaları ve karaktersizligi? Kimseye güvenmeyin?
Cevapla