Eski ilişkilerin yüzünden kimseyi hayatına alacak kadar güvenmeme?

1 hafta önce 6 aylık ilişkimi aldatma şüphesiyle bitirdim. Sonrasında kendisi eski sevgilisiyle takipleşip mentleşmeye başladı. Canım yanmıyor aslında alıştım bu sürede midem bulanıyor ve her seferinde güvenim çok kırılıyor. Çevrede birbini gerçekten seven insanların olduğuna inancım kalmadı ve birisinin de beni sevebileceğine dair olan inancımı da yitirdim. Ve artık başka birini hayatıma alıp üzülmek istemiyorum bu düşünce hep böyle mi olacak ya da sağlıklı bir düşünce tarzı mı bilmiyorum

Eski ilişkilerin yüzünden kimseyi hayatına alacak kadar güvenmeme?
Cevapla