Yıllar sonra mesaj atan erkek platonikmidir yoksa boşta mı kalmıştır?

5 sene önce aynı unı. de aynı bölümde okuduğum bir erkek var. O zamanlarda yakın sayılırdık digerlerinden çok benimle yakındı. Sapıkça hiç yaklaşmadı.
Mezun olduktan sonra bir ıkı kere görustuk dışarıda. Bu sure ıcerısınde her sene 1 veya 2 kere yazardı ama konu uzamazdı pek.
5 senede her sene 1 veya 2 kere yazardı.
Son 3 aydır flörtleşiyor gibi benimle.
Yakışıklı kültürlü hoş bir cocuk popüler bir tıp. Neden bunca sene koptuğumuz halde yazar.
Güncellemeler
+1 yıl
Benden 2 yaş büyük
Yıllar sonra mesaj atan erkek platonikmidir yoksa boşta mı kalmıştır?
Cevapla