Kendisi yalnızlığa aşık birisi asla bir kızla beraber olmayı düşünmüyor. Bense onunla konuşmak istiyorum ama o tüm kızlara mesafeli ve tavırlı zor şeyler yaşamış birisi ne yapmalıyım ona yakın olmayı çok istiyorum Onunla aramda iletişim olması için ne yapmalıyım? Gözlemledim ve gerçekten hoşlandığımı biliyorum lütfen yardımcı olun. Daha önce kizlar ona kötü şeyler yaşattığı için asla güvenemiyor da kimseye. İyi kizlar da olduğunu biliyor ama hep uzak duruyor, Her kızdan. Bense ondan çok hoşlandım ve çok çaresizim yüzde 1 bile olsa şansım varsa napayım? Lütfen yardım edin.
Sosyal medyadan sadece ara sıra şans eseri karşılaşıp yüzünü hiç görmeden konuştuğum birinden hoşlanmaya başladım. Ne yapmam gerek?
Size bir soru sorabilir miyim? Her ne kadar çok iyi anlaşsak da o çok temkinli ve mesafeli bir insan bu yüzden bana olan hisleri olsa da çok zaman geçmesi gerek sanırsam. Sizce de öyle mi?
İnanın öyle olacak değil. Aslında siz bizden yaşça büyüksünüz ben her ikinizden de daha küçüğüm. Bu yüzden naparım fikrim de yok. Daha önce benim sevgilim olmadı istesem olabilirdi Ama ben ondan hoşlandım ne diyeyim ki. Yalnız ömür planı yapan birine sanırım bir şey yapamam.
Evet tam da dediğiniz gibi şeyler yaşamış ama yanına yaklaşılmasına izin vermiyor. Kızlardan da ekstra uzak duruyor yine de benimle konuşması bana onu tanımam için izin verdi.
Zaten mesajlaşıp konuştuğum birisi olmadı hiç. Evet birkaç kere mesajlaşıp Birde bazı gönderiler altında etkileşimde bulunduk ama karşılıklı mesajlaştığım birisi değil normalde de. Bu yüzden konu bitti mi puf iletişim bitti.
İnan bana onunla konuştuğum süreçte bana o kadar iyi geldi ki ve bende ona iyi geldim bence Bunu asla anlatamam Gerçekten napacağım hiç-bir fikrim yok...
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sosyal medyadan sadece ara sıra şans eseri karşılaşıp yüzünü hiç görmeden konuştuğum birinden hoşlanmaya başladım. Ne yapmam gerek?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En azından kuru kafa kadar sansin var. once bi yüzünu gör konuş yanyana gelmeden bence bu muhabbetler boş
Gerçek hayatta tanıştığım birisi değil ki buluşamayız da.
Yani kurukafadan daha şanssızıö
Heves ve merak ettin neyse sanal ilişki işte sonu nasıl olsa hüsran olur sende merakını gidermis4 olursun başarılar bol şans
Merak ettiğimle kaldım çok uzak duruyor bütün kızlara
Kötü bir niyetim de yok oysa.
Kimseye güvenilmez o farkında sende farkına var bence
Evet o farkında bu yüzden kilometrelerce uzak duruyor
Akıllı adammış
Akıllı fazlasıyla ama böyle birinden hoşlanmak çok zor bir durum
Hiç ilâcı olmayan bir tedavi gibi
Madem öyle enerjini ona harca
Evet birbirimize çokta iyi geldik ama ne yapacagimi bilmiyorum
Enerjimi tüketerek de olmayacağını biliyorum
boş ver zorlama kaşinma
Kaşınma derken
Yani otur oturdugun yerde olmuyorsa
Olmuyor değil ki
İyi anlaştığımız için ne yapacağımı bilemiyorum ve ona bir şeyler hissettim
Allah kavuştursun o halde
Size bir soru sorabilir miyim?
Her ne kadar çok iyi anlaşsak da o çok temkinli ve mesafeli bir insan bu yüzden bana olan hisleri olsa da çok zaman geçmesi gerek sanırsam.
Sizce de öyle mi?
Evet öyle tabi
Sizin de kızlara güveniniz olmadığı için uzak durduğunuz bir dönem oldu mu
Oldu evet
Peki bu hayatınızda hala öyle mi
Yoksa bir süreç mi
maalesef öyle kaldı arkadaşlarım var ama aşk sevgi asla olmaz
O da öyle düşünüyor.
Bunun hiç mi çözümü olmaz
Bilemiyorum kimse bulunmaz değil
Mesela siz aşk, sevgi asla düşünmüyorsunuz dediğiniz kadarıyla o da öyle.
Peki nasıl bir durum söz konusu olursa durum değişir
Ismini söyle arıyip söyliyim 2 hafta da olsun bi samimi olsun artık senle bunu da kimseye yapmadım
İnanın öyle olacak değil.
Aslında siz bizden yaşça büyüksünüz ben her ikinizden de daha küçüğüm.
Bu yüzden naparım fikrim de yok.
Daha önce benim sevgilim olmadı istesem olabilirdi
Ama ben ondan hoşlandım ne diyeyim ki.
Yalnız ömür planı yapan birine sanırım bir şey yapamam.
Hiç olmadı diye belirtmemin sebebi hem seçiciyim hem de deneyimim yok diye.
Senin için hayirlisini diliyorum
Çok teşekkür ederim
Umarım bir şeyler olur.
Çünkü benim hiç-bir fikrim yok.
Ne yapılır diye
Sen temiz birisin belli o da öyle olacağı varsa olur zaten kimse üzülmesin iyi aksamlar
O da öyle.
Sizin için de iyisi olsun iyi akşamlar.
o geçmiste kalbi kırılmış olmalı onun yanında olduğunu belli et güven ver
Evet tam da dediğiniz gibi şeyler yaşamış ama yanına yaklaşılmasına izin vermiyor.
Kızlardan da ekstra uzak duruyor yine de benimle konuşması bana onu tanımam için izin verdi.
O da tamamen benim şansımdı.
Ve şu an konuşmuyoruz.
niçin konuşmuyorsunuz ne oldu
Zaten mesajlaşıp konuştuğum birisi olmadı hiç.
Evet birkaç kere mesajlaşıp
Birde bazı gönderiler altında etkileşimde bulunduk ama karşılıklı mesajlaştığım birisi değil normalde de.
Bu yüzden konu bitti mi puf iletişim bitti.
Kişisel hiçbir şeyini paylaşmıyor söylemiyor.
Bense onu tanımak istiyorum
Tek taraflı olmayacağı için de elim kolum bağlandı.
haklısın onun yakınlık edip adım atması gerek
keske benimde pesimden gelmek isteyen bi kız olsaydı
İşte o da asla kimseye yakınlık etmemekte de kararlı.
Çaresiz bir durum.
kendi kaybeder sana bir şans verebilirdi
Benim şans verilebilir birisi olduğumu bilse bile şans tanımayacak kadar uzak durmaya çalışıyor
yok mu hiç çözümü
var çözümü karşına doğru erkek çıkmasını bekle
sen bi şekilde bağlantıyı kesme
İnan bana onunla konuştuğum süreçte bana o kadar iyi geldi ki ve bende ona iyi geldim bence
Bunu asla anlatamam
Gerçekten napacağım hiç-bir fikrim yok...
inanıyorum keske bizlere iyi gelen şeyleri hiç kaybetmesek
Ben kazanmadığım için kaybetmiş sayılmam
Ama nasıl onunla bir iletişim sürdürürüm bilmiyorum.
Bazı şeyler çaresiz sanırım
bazen her şey istediğimiz gibi gitmiyor maalesef
Keşke bu istediğim gibi gitse
keşke sabırla bekle belki senle diyaloğa girer
Aslında hiç beklenmedik anlarda benimle diyaloglara girdi.
Ve ben çok şaşırdım
yine bekle ama uzun zaman sonra gelirsede bence yüz verme
Gel gitli biri değil sadece fazla temkinli.
Ve çok iyi anlaştığını farketse bile buna izin vermeyip konuşmayı sonlandıracak biri.
Duygusal diyaloglara asla izin vermeyen biri.
iste yediği darbeyi hâla unutamamış sen onu teselli edebilirdin
Teselli isteyecek biri değil
Teselliye kalkışsam istemezdi emin olabilirisn ..
Darbeyi unutmaması normal galiba çünkü çok fazla darbe almış
Ve yalnızlığa resmen söz vermiş
en. iyisi bu tiplerden. uzak durmak
belkide yemin etmistir
bence aldatıldı sence?
Yalnızlığa yeminli tipler çok değil zaten ama şansıma da anlaştığım kişi yalnızlığa yeminli resmen
Çok üzgünüm çok
kadınlar üzülmemeli mutlu olmalı yüzleri gülmeli çokmu yalnız hissediyorsun kendini? üzülme belki daha iyi birisiyle tanışırsın
Yalniz olmaktan memnunum sadece hoşlandığım biri o
onu içinde yaşat.
Hayır ya.
neyse yazmasını bekle
by kib.
Bir neden olduğunda yazar durduk yere yazmaz
dengesiz tipler böyle yapar
Bir kere yazdı bende ona bir kere yazdım.
hiç buluştunuzmu
Hayır.
Buluşsak bilinememezlik yaşamam
eve gel dese gidermisim
iyi yaşama
Hayır tabiiki
bekle yazar mutlaka
İnşallah inşallah
Çirkinse bırakacan
Nasıl gözüktüğünü bilmiyorum inan hiçte önemli değil çünkü öyle bir enerji verdi ki