21 yaşında ne evliliği sen kafayı yemişsin diyen arkadaşım haklı mı sizce?

Ben üniversiteye yeni basladim hem kariyer hem evliligi bir arada yürütmek istiyorum. Geç kalmak istemiyorum. Sevgiliminde bu sene mezun oldu. Ben calisirim sende okuluna devam edersin ne olacak ki diyor. Hata mı ediyorum? İliskimiz 1 yıllık. Benim yaşım 21 kendisi 30 yaşında. Fazla mı hizlıyım ne
Güncellemeler
+1 yıl
Hani Şu an maddi olarak iyi degiliz oda is bulucam kiraya cikariz calisirim diyor zengin degil ama ben onu seviyorum iyi biri.
Güncellemeler
+1 yıl
Grsleriniz ve desteginiz icin tskk ederim.❤
21 yaşında ne evliliği sen kafayı yemişsin diyen arkadaşım haklı mı sizce?
Cevapla