Artik sürekli tartismaktan yoruldum. Hicbirsey sonuca varmiyor. Her defasinda oturup çözüme varalım demiyor. Aksine kacip gidiyor. Bende birseyleri oldurmaktan yoruldum. Son zamanlrda telefonlarimi bile acmaz oldu. 20 gundur aramalarima cevap bekliyorum. Bi mesaj bile yok. Anlayacaginiz Iletisim 0. Kafasina gore napiyosun diye mesaj atiyordu. Bende kale alinmadigim yerde durmak istemedim.
Terk edecegimde de sakince sustu. Sonrada bende saygi duyuyorum kararina dedi ve uzunca mesajla ben seni iyi hatirlayacagim. ne zaman istersen arayabilirsin vs. Dedi. Hic ne oldu. Neden terk ediyorsun bile demedi.
Siz olsaniz bu kisiye karsi naparsiniz?
Terk edecegimde de sakince sustu. Sonrada bende saygi duyuyorum kararina dedi ve uzunca mesajla ben seni iyi hatirlayacagim. ne zaman istersen arayabilirsin vs. Dedi. Hic ne oldu. Neden terk ediyorsun bile demedi.
Siz olsaniz bu kisiye karsi naparsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer