Siz terk ederken karsi tarafta buna saygi gosterirse tavriniz ne olur?

Artik sürekli tartismaktan yoruldum. Hicbirsey sonuca varmiyor. Her defasinda oturup çözüme varalım demiyor. Aksine kacip gidiyor. Bende birseyleri oldurmaktan yoruldum. Son zamanlrda telefonlarimi bile acmaz oldu. 20 gundur aramalarima cevap bekliyorum. Bi mesaj bile yok. Anlayacaginiz Iletisim 0. Kafasina gore napiyosun diye mesaj atiyordu. Bende kale alinmadigim yerde durmak istemedim.
Terk edecegimde de sakince sustu. Sonrada bende saygi duyuyorum kararina dedi ve uzunca mesajla ben seni iyi hatirlayacagim. ne zaman istersen arayabilirsin vs. Dedi. Hic ne oldu. Neden terk ediyorsun bile demedi.
Siz olsaniz bu kisiye karsi naparsiniz?
Siz terk ederken karsi tarafta buna saygi gosterirse tavriniz ne olur?
Cevapla