Neden böyle yaptı, 5 yılımızı çöpe atıyor! Ne yapıcam, nolur yardım eder misiniz?

Biz 5 yıldır beraberdik. Sağlık sorunları yaşadı bırakmadım, askere gitti bırakmadım, işsiz ve parasız kaldı ben çalışıp ikimize para topladım. Her zaman yanında oldum. Annesi beni istemiyordu ama olsun, anneme bakma sen ben seninle evlenicem diyordu. Benden 1 hafta önce ayrıldı, döner mi diye beklerken bugün profil resmini değişti. Kız istemeye gitmişler, yüzük takmışlar. Mesaj attım küfürler ettim. Yengenle yakışıyor muyuz deyip güldü. Neden bunu yaptın diyorum, annem daha iyisini buldu dedi. Nasıl oluyor bu arkadaşlar? Ne yapıcam ya sabahtan beri ağlıyorum mahvoldum ben!
Neden böyle yaptı, 5 yılımızı çöpe atıyor! Ne yapıcam, nolur yardım eder misiniz?
Cevapla