Sana Aşık Değilim Ama Sevgili Olsak İyi Uyuşacağız?

Bana "Sana aşık değilim ama sevgili olursak iyi uyuşacağımızı düşünüyorum, aramızda güzel bi uyum var ziyan etmeyelim." Dedi. Bu kişinin bana karşı his ve düşünceleri ne olabilir, aşık olmadığınız kişiyle neden ciddi bi ilişki yaşamak istersiniz? Geçmişte kalan bi muhabbet olduğu için ona soramıyorum bunu.

( O zamanlar ben bir duygu beslemediğini ve saflığımı sömürmeye çalıştığını düşünüyordum. Bu düşüncem yüzünden kendimi biraz kötü hissettim ve sormak istedim.)
Sana Aşık Değilim Ama Sevgili Olsak İyi Uyuşacağız?
Cevapla