Sürekli modu düşük olan kiza/erkeğe katlanabilir misiniz? Yoksa yok ben modum düşsün istemiyorum mu dersiniz? Böyle biriyle ilişki sürdürebilir misiniz? Sürekli ağlayan, negativ düşünen vs.
İlişkinizde modu düşük birisine karşı tahammül seviyeniz nedir?
Yani belli bir dönemde bunu yapıyorsa ona ihi hissettirmeye çalısirım. Sorunu neyse çözeriz birlikte benim için sorun olmaz. Ama eğer ilişkinin enn başından böyleyse insani soğutabilir. Biz psikolog değiliz sonuçta
Bunu ona söylerim bak senin durumun benide çok etkiliyor gibi. Bunu çözmeye çalışırım. Ama yine aynıysa devam edemeyebilir ilişki. Zor çünkü neşeli olmak güzel vakjt geçirmek varken hep böyle olması insanı soğutur