Sevgilimin ailesi uzakta yaşıyor, telefonla tanışsam sorun olur mu?

Sevgilimin ailesiyle aynı şehirde değiliz tanıştırmak da istiyor ama ilk olur telefonla ara dedi sonra öyle yapmalayalım telefonla olmaz dedi bugun de tekrar ara diyo konuşun diye İlk defa konuşcaz ben mi aramalıyım ya da aradım diyelim ne konuşcaz hiç bilmiyorum Aramalımıyım sizce , gerildim?
Sevgilimin ailesi uzakta yaşıyor, telefonla tanışsam sorun olur mu?
Cevapla