Ailem sevgilime yaşından dolayı ön yargılı bakıyor ve istemiyorlar sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle ben 15 yaşındayken tanıştık şu an 18 im. Sevgilim ise 29 daha önce sitede sormuştum ablam arkadaşlarım seni kullanıyor diye soru sormuştum. Sevgilimi ailemle tanıştırmak istedim bayramda o da hevesle kabul etti ailemi zar zor ikna ederek sonra çağırdım sevgilimi hiç bir kötü bir şeyini bulamadıkları halde olmaz diyorlar yaşı büyük saçmalama kızım diyorlar elaleme rezil mi edeceksin sen bizi yaşın küçük ileride hayırlı birisini bulursun diyorlar. Bunun neyini beğenmediğiniz diye soruyorum cevap veremiyorlar.

Sevgilimde ailenin tepkisini anlayabiliyorum ama kötü bişi yapsaydım hak verirdim dedi. Bana da şey dedi seni arada bırakmak istemiyorum evlenelim desen ben hemen bugünde evlenirim belki evden kaçman gerekir aileni karşına alman lazım, ileride okulun bitince de aynısını yapabilirsin ama ailenle aran açılabilir ömür boyu pişmanlık yaşamanı da istemiyorum onlarında üstünde emeği var büyüttüler sana baktılar dedi. Aileni karşına almak istemeyip ilişkiyi sonlandırmak istersende kararına saygı duyarım senin üzülmeni ya da arada kalmanı istemiyorum ayrılmayı istemesem de senin de üzülmeni istemem dedi. İleride fikirleri değişir dersen de ilişkimize devam edelim ben beklerim dedi.

Napıcam kafam çok karışık ailem yaşından sırf olumlu bakmıyor 😔
Ailem sevgilime yaşından dolayı ön yargılı bakıyor ve istemiyorlar sizce ne yapmalıyım?
Cevapla