Aşk İlişkileri Sosyal medyada sevgilisi olduğu halde ilişkisi yok ibaresini kullandığını görseniz ne yapardınız? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Selamlar..Sosyal medyada sevgilisi olduğu halde ilişkisi yok ibaresini kullandığını görseniz ne yapardınız?#istanbul_bey Sosyal medyada sevgilisi olduğu halde ilişkisi yok ibaresini kullandığını görseniz ne yapardınız? Cevapla Sosyal Medya Soruları İlişki Soruları Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
_AsabiHatun__ Takip Et FenomenMaster Yaş: 109 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bunu benim sevgilim yapıyor ise sayarım, sonra kiminle ne yapıyor ise yapsın. 1 0 Yorumla
__GAYGünlükleri__ Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Yani görsel deki gibi pusuyor insanları anlamıyorum ya böyle şeyler akılların dan geçmek yerine ayrılsalar ya yani misal 1 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Bu sebepten kimseyle sevgili olmamak daha mantıklı 😂 2 0 Yorumla
Catutigernos Takip Et Master Yaş: 40 , eic 85% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Beni ilgilendirmez o yüzden bir şey yapmazdım. :))) 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Önce sövüp sonra da ayrılırdım . 2 5 Yorumla Soran +1 yıl Benim sorum burada kararları ben veririm sen değil Yorumla Soran +1 yıl @edameda06 edoş rahatsız oluyonmu Yorumla Soran +1 yıl @faceetoofacee sorununu lütfen edanın sorusuna giderek hallet Yorumla Soran +1 yıl @faceetoofacee yoksa engellemek zorunda kalıcam Yorumla Edameda06 +1 yıl İstemiyorum, cevabımı vermiştim... Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Karakterini sorgular, kapıyı gösteririm.. 1 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Beni ilgilendirmez 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bunu benim sevgilim yapıyor ise sayarım, sonra kiminle ne yapıyor ise yapsın.
Yani görsel deki gibi pusuyor insanları anlamıyorum ya böyle şeyler akılların dan geçmek yerine ayrılsalar ya yani misal
Bu sebepten kimseyle sevgili olmamak daha mantıklı 😂
Beni ilgilendirmez o yüzden bir şey yapmazdım. :)))
Önce sövüp sonra da ayrılırdım .
Benim sorum burada kararları ben veririm sen değil
@edameda06 edoş rahatsız oluyonmu
@faceetoofacee sorununu lütfen edanın sorusuna giderek hallet
@faceetoofacee yoksa engellemek zorunda kalıcam
İstemiyorum, cevabımı vermiştim...
Karakterini sorgular, kapıyı gösteririm..
demekki herkezi kandırıyor
Ben tam tersini yapıyorum
Bir şey yapmam önemsiz durum
Burada ki çoğu insan öyle ki
Beni ilgilendirmez