175 boyum var ama en az 180 kadın istiyorum çok mu cüretkar?

Benim boyum 175 ama kadın dediğin en az 180 olmalı bence. Boylu poslu kilosu yerinde böyle. Tom holland in da dediği gibi kadının erkekten uzun olmaması algısı bence çok saçma. Sizce isteğim çok mu cüretkar?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar saldırsın diye bekledim de kızlar erkekler gibi değilmiş daha medeniler aw sjs
175 boyum var ama en az 180 kadın istiyorum çok mu cüretkar?
Cevapla