Arkadaşlar linçlemeyin lütfen beni
Sevgilimle ayrı olduğumuz dönem arkadaşlarımla buluştuğumuzda ortamda bir çocuk vardı bize aşırı soğuk davranmıştı bende arkadaşımdan onunla konuşmak istediğimi neden böyle davrandığını sormak için numarasını aldım
Biz bir konuşmaya başladık sohbet akıyor böyle 2 yaş büyük benden
Sonra sevgilimle barıştık ama ilişki tamamen benim iktirmem ile yürüyor biraz tükendim
Yeni tanıştığımız çocuklada konuşuyoruz ama benimle dalga falan geçiyor o manada baktığını hiç sanmıyorum ki bende o mana da bakmıyordum ama umursuyor beni sevgilim gibi davranmıyor yazmasam 10 senede yazmaz sevgilim
Ama o her yazdığımda ters davranmadan yazdı ve konuşmaktan aşırı keyif alıyordum kendime hala itiraf edemiyorum tip olarak da tamamen farklı kişilikleriz hiç hoşlantı gözüyle bakmadım
Ama deli gibi onu düşünüyorum napıyor nediyor sevgilimden çok onu düşünüyordum
Bi gün otuturken onun kız kankası bana senin ilişkin var mı diye sordu refleks olarak o çocuğa döndüm ve sonra konuşuruz dedim (ilişkim sadece öpüşmek için beraber mişiz gibi hissettiriyor)
Çıktıktan sonra kız bana sen ondan hoşlanıyorsun halinden belli neden onun yanında konuşmak istemedin vs dedi
şu an ne yapmam gerektiğini ya da yaşadığım durumun ne olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yok ne yapmalıyım bilmiyorum tavsiyelerinizi istiyorum
Sevgilimle ayrı olduğumuz dönem arkadaşlarımla buluştuğumuzda ortamda bir çocuk vardı bize aşırı soğuk davranmıştı bende arkadaşımdan onunla konuşmak istediğimi neden böyle davrandığını sormak için numarasını aldım
Biz bir konuşmaya başladık sohbet akıyor böyle 2 yaş büyük benden
Sonra sevgilimle barıştık ama ilişki tamamen benim iktirmem ile yürüyor biraz tükendim
Yeni tanıştığımız çocuklada konuşuyoruz ama benimle dalga falan geçiyor o manada baktığını hiç sanmıyorum ki bende o mana da bakmıyordum ama umursuyor beni sevgilim gibi davranmıyor yazmasam 10 senede yazmaz sevgilim
Ama o her yazdığımda ters davranmadan yazdı ve konuşmaktan aşırı keyif alıyordum kendime hala itiraf edemiyorum tip olarak da tamamen farklı kişilikleriz hiç hoşlantı gözüyle bakmadım
Ama deli gibi onu düşünüyorum napıyor nediyor sevgilimden çok onu düşünüyordum
Bi gün otuturken onun kız kankası bana senin ilişkin var mı diye sordu refleks olarak o çocuğa döndüm ve sonra konuşuruz dedim (ilişkim sadece öpüşmek için beraber mişiz gibi hissettiriyor)
Çıktıktan sonra kız bana sen ondan hoşlanıyorsun halinden belli neden onun yanında konuşmak istemedin vs dedi
şu an ne yapmam gerektiğini ya da yaşadığım durumun ne olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yok ne yapmalıyım bilmiyorum tavsiyelerinizi istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer