Sevgilim varken başka birinden hoşlanmaya başladım sanırım napmalıyım?

Arkadaşlar linçlemeyin lütfen beni

Sevgilimle ayrı olduğumuz dönem arkadaşlarımla buluştuğumuzda ortamda bir çocuk vardı bize aşırı soğuk davranmıştı bende arkadaşımdan onunla konuşmak istediğimi neden böyle davrandığını sormak için numarasını aldım

Biz bir konuşmaya başladık sohbet akıyor böyle 2 yaş büyük benden

Sonra sevgilimle barıştık ama ilişki tamamen benim iktirmem ile yürüyor biraz tükendim

Yeni tanıştığımız çocuklada konuşuyoruz ama benimle dalga falan geçiyor o manada baktığını hiç sanmıyorum ki bende o mana da bakmıyordum ama umursuyor beni sevgilim gibi davranmıyor yazmasam 10 senede yazmaz sevgilim

Ama o her yazdığımda ters davranmadan yazdı ve konuşmaktan aşırı keyif alıyordum kendime hala itiraf edemiyorum tip olarak da tamamen farklı kişilikleriz hiç hoşlantı gözüyle bakmadım

Ama deli gibi onu düşünüyorum napıyor nediyor sevgilimden çok onu düşünüyordum

Bi gün otuturken onun kız kankası bana senin ilişkin var mı diye sordu refleks olarak o çocuğa döndüm ve sonra konuşuruz dedim (ilişkim sadece öpüşmek için beraber mişiz gibi hissettiriyor)

Çıktıktan sonra kız bana sen ondan hoşlanıyorsun halinden belli neden onun yanında konuşmak istemedin vs dedi

şu an ne yapmam gerektiğini ya da yaşadığım durumun ne olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yok ne yapmalıyım bilmiyorum tavsiyelerinizi istiyorum
Sevgilim varken başka birinden hoşlanmaya başladım sanırım napmalıyım?
Cevapla