Sizce bir erkek karşısındakini kendinden daha üst gördüğü için mesafe koyarmı?

Sen bana fazlasın dedi. Anlam veremedim ve ben her şeyi göze almıştım ama ona göre fazla olduğumu düşünerek bana mesafe koydu. Sevse her şeyi göze alırdı diye düşünüyorum. Siz neler düşünüyorsunuz?
Sizce bir erkek karşısındakini kendinden daha üst gördüğü için mesafe koyarmı?
Cevapla