Kuzenim bir çocukla tanıştı ve birbirlerinden hoşlandılar. Çocuğun kova burcu olduğunu öğrendi, kova burçları da biraz çapkın olurlar ve tek eşlilik konusunda zorlanırlar. Çocukla arasına mesafe koydu. Yani sırf burcunun özelliği diye bu çocuk da çapkın olacak değil. Siz böyle bir durumda ne yaparsınız?
Burcunun özelliklerinde çapkınlık olduğu için bir erkeğe mesafeli davranır mısın?
Burcu önemli evet ama önemli olan haritadır yıldız haritasından nasıl bir etki almış burcu buna bakarım burada burçlara inanmayan insanlar var sebebinide burçlar doğru olsaydı herkes aynı olurdu diyorlar herkesin farklı olmasının sebebi herkesin yıldız haritası farklıdır ama burçların yüzde seksene hitap eden ortak yanları vardır yani kişinin burcundan çok haritası önemli aslında o yüzden tanıştığım kişilerin haritasına bakarım ama uyuşmayacağımızı görsemde şans veririm 🥰 12 burcun 12'sinide hayatına almış biri olarak söylüyorum bunu
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Burcuna göre mesafe koymak saçma çünkü zaten normal hayatta düzgün insan bulmak bu kadar zorken bir de burçtan dolayı kısıtlarsan kimseyi bulamazsın. Ha çapkın olduğuna dair davranış veya bir belirti görmüştür o zaman değil mesafe koymak arkasına bakmadan kaçsın keza o adamlar değişmez hiç bir zaman. Ama bir şey görmeden de ondan kısıtla bundan kısıtla hiç kimseye ilişki şansı vermezsin o zaman
Nedir bu kova burcu ırkçılığı 😄 kova burcuyum, tek eşliyim, sevdim mi tam severim, uzun süreli ilişkilerimden biliyorum bunu, duygusal ve çabuk bağlanan biriyim genelde karşı taraftan dolayı biter ilişkilerim, bence burç yüzünden ayrılmışsa hata etmiş kuzenin.
Akıl soeunları olduğunu düşünür, anında ayrılırım. Bir insan birini burcuna göre seçiyorsa kusura bakmasın ama net beyniyle ilgili sıkıntıları vardır ve beynini bir kenara koymuştur. Şahsen anında soğurdum böyle birinden.
Böyle davranan biri astrolojiden zerre anlamıyordur. Önemli olan burç değil haritadır. Evcimen bilinen yengeç haritasının etkileri yüzünden evde kalmayı sevmeyebilir. Çapkın bilinen akrep yükselen etkisiyle tek eşliliğe yatkın olabilir vs vs. Sadece burca bakmanın saçma olmasının en temek sebebi bu. Bi insanın haritası onun karakteri hakkında birçok ipucu verir ama yanılma payı da vardır. Astrolojiden az çok anlarım ama kimseyi burcuna göre değerlendirmedim hiçbi zaman
Doğru söylüyorsun matmazel, haklısın ama yükselen burç bir yere kadar etki ediyor. Cokta fazla degistirmiyor.. özelliği akrepse, yukseleni ve ay burcu ne olursa olsun aldatmaya meyillidir. Genel olarak çoğu böyle 7-8 tane akrep kadını tanıdım, hepsinde var bu özellik, hepsinin yukseleni aynı olamaz dimi
Belli bir yaştan sonra yükselen ağır basıyor.. yengeç burcuyum ama artık duygusal bi insan değilim mesela, 2 yıl öncesine kadar öyleydim.. haritadaki kavuşumlar falan da garip bi şekilde etkiliyor, ha evet ana özellik bi yere kadar kalıyor ama yükselen etkisiyle biraz bastırılabiliyor diyelim
😂😂 iyi yapmış, kova burcu zor gerçekten max 3 ay sürer. Mesafe degilde aslinda değişiklik lazım. Her gun farklı biyle yaratıcı seyler konusulsa yapilsa olsa ne biliyim iste kova orada durur. Birde kova milyonda 1 kisiyi sever acaba arkadasinj seviyormu. Gerçekten sevmiyorsa zor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Günümüzde erkeklerin bazıları burçtan, kadınların ise tamamı doğuştan çapkın. Asıl hanımefendilerden korkulur. Parkta otururken bir saat içinde onar on beşer dakika arayla üç ayrı erkekle dudaktan öpüşüp üçüne de aşkım diyen kız gördüm. Evli olmasına rağmen eltisiyle yufkacılara kaçan erkekler değil. Yani asil çapkın olan kadınlar... Erkeğin adı çıkmış ama kadınların hızına kimse yetişemez. Ama anlattığın an ana bacı muhabbeti yapıp rahibe pozu kekesiyorlar maalesef...
Bence burç ile ilgisi yok. Ben oğlak burcuyum. Asla çapkınlık yapmıyorum. Cinsellikte çok ilgili değilim. Oğlumda oğlak Burcu ve yaşı kuvuk olmasına rağmen, lise de capkinliga başladı.
Benim sevgilim de kova, yargılamam böyle düşünenleri. Ben de akreplere karşı ön yargılıyım. Kova diye illa çapkın olacak diye bir şey yok ama gözleri dışarda ve doyumsuz oldukları da bir gerçek.
@haycasey Öyle olmayan erkekler gerçekten çok nadir karşılaşılan efendi adamlar oluyor. Bizler de onları tercih etmiyoruz genelde zaten. Benim de karşıma öyle bir iki kişi çıktı ama kalp çarpmayınca olmuyor ne yazık ki. Mantık evliliği yapacak yaşta değilim.
Benim de sevgilim kova bende akrep :) ama yıllardır çok güzel bir şekilde anlastigimizi dışını yorum. Elbette o biraz zor biri bazen onun dünyasından bakmakta zorlaniyorum :) ama iyi - kotu kademeler atlattık...
Akreplere karşı önyargılıyım deyince ben de seni yengeç burcu zannettim. Çünkü bende akrepleri sevmem😀 genel olarak yengeçler akrepleri sevmez ve anlaşamaz
Doğruyu söylemek gerekirse oldum. Yani benden önce zaten baya aklı selimmis orayı karistirmayacagim ama kızlara karşı bir göz aşinası var. Yine de 5 sene oldu birbirimizi çok seviyoruz elbette önemli olanı bu
Ayni şekilde tekrar söylemek istiyorum. Akrep burcuyum ve çevremde belki de çoğu kişinin en iyi dostu olabilirim. İnsanları anlayan biriyim ve akreplerin bu özelliği var. Size denk gelenler nasıldır bilemem ama gerçek bir akrep çok mutevavizidir :)
Galiba öyle oluyor. Ne kadar söylemek doğru bilmiyorum ama biraz sorunlu biri. Yani çok çabuk alınıyor , cevap yazmıyor vs. Ne bilim bir konu hakkında tartışırken konuyu kapatmaya başka konu açmaya çalışıyor. Bunlar ilişkiyi çok sarsıyor.
Düşünüyorduk. Hatta kesin kararımız önümüzdeki 6. Ayda evlenmekti. Fakat bir tane abisi var. Tutturmuş ondan önce evlenmem ben. Bir de abiside bu zamana kadar bir kere yaninda olmadi , destek çıkmadı ona. Ona rağmen abisi yüzünden evliliği 2 seneye uzattık
Yani tamam ailesine benden daha çok değer veriyor , onları benden daha ön planda tutuyor her şeyi anladim. Ama bu şekilde sürekli ileriye uzatmak ve gelecek hamleleri benden beklemek beni de çok sıkıyor. Biz böyle gidersek bir beş sene daha bekleriz gibime geliyor :/
Yani tabikide bizim de değer verdiğimiz öncelik verdiğimiz konular var. Ama onun için sabahin 5 inde kalkıp makyaj yapmam bile bir fedakarlık bence. O ise gece konuşurken biraz uykusu gelse çıkıp gidiyor. Onun bu zamana kadar yaninda olmayanlarin zamanında yaninda olan bendim fakat şu an un çuvalından farkım yok gibi. Nede olsa her istediğimi yapıyor diye düşünüp serbest kafayla dolaşıyor. Bu nedenle fazla üstüne düşüp onemsersen seni hafife alır. Tıpkı bizde olduğu gibi. Bir akrep için de en zor olanı bu :) bildiğin halde birakamiyorsun , veya da yüz defa bırakmışsan yüzünde de geri dönüyorsun , yapamiyorsun , onsuz nefes alamıyorsun.. Ne yazık ki ben kaderimin iplerine razı olmuş halde kurbanlıgimi bekliyorum... Çünkü mıknatıs gibi ona bağlı kalmışım kopamıyorum...
@ilay22 Sen ve ben o kadar aynı şeyleri yaşıyoruz ki ilişkimizde... Bugün kova burcunun özelliklerini açtı okuduk birlikte. Pek inanmıyor burç işlerine falan. Okurken kendisi de şaşırdı bıyık altından gülüyor yazan her şeyin kendinde olduğunun farkında çünkü. Şunu bile bilmişler ya, aslında aldatma meyili, yalan söyleme, hayattaki öncelikleri vs bir sürü ciddi kötü özellikleri olmasına rağmen sırf sohbeti muhabbetinden dolayı bağımlılık yaparlar diye. Yeminle aynısını yaşıyorum. Aslında hiç çekilmeyecek çok kötü yönleri var ama sırf şu eğlenceli olması sohbeti hiperaktifliği görmezden gelmeme neden oldu hep.
Benimki eğlenceli de degil :) hayatimi kendi kontrolü altına almak isteyen biri. Ve sunu farkediyorum ki bana söylemesi gereken çoğu şeyi çok sonradan söylüyor. Bende bu sebeble 5 - 6 aydır düzenli olarak bana söylemek istediğin bir şey varsa şu an söyle her söyleyeceğin şeye hazırım diyorum. Onu da ısrarlarımla söylüyor. Benim hakkimdaki düşüncelerini ben çok sonradan öğreniyorum. İlişkimizde ne aradığını bilmezsem ona yardımcı olamam ve bunu bildiği halde benden her şeyi saklamak istiyor. Ve sakladığı her şeyi benim önden bilmemi istiyor gibi :/ ailesinden uzak tutmaya çalışıyor. Çünkü benden emin olmadan onlara yanaşmamdan korkuyor. 5 sene geçmiş hala kendimi kanıtlama ihtiyacı duyuyorum... Katlanilmasi imkansız derece de zor biri
Senin anlattıkların çok daha sıkıntılı durumlar. Benim ona karşı güvensizliğim vs var ama ciddiyetten yana bir sorunumuz yok. Aileler tanıştı bir buçuk senede hatta daha sık gelmemi istedi ailemize karış diye ben pek istemedim. Hala evliliği daha çok isteyen taraf o. Ben pek istemiyorum. Beş sene sevgili kalmak istesem kalmaz yani. Sizde ciddi bir sıkıntı var. Onun işi ciddileştirme gibi bir niyeti yok olsaydı çoktan yapardı ama bu belki de senin için daha hayırlı olur gibi geliyor bana.
Ailesinden abisine yazmıştım. Artik kendi başımın caresiyle aile iletişimine katilabildim. Telefonunu aileden birinin alması gerekiyorsa bana o an mesaj arıyor yazma diyor. Oysaki herkes beni biliyor , bizi biliyor. Ona rağmen yazma diyor. Bir kaç gündür aramız bozuk konuşmuyoruz şuanda da sebebi ise bu zamana kadar beni hep ayağına çağırıyordu. Geçen gün ben yanina gelirim dedi bende zahmet etme kimse benim için masraf yapmasın dedim. Sırf bunu dedim diye benimle konuşmuyor. Oysaki kendini eziyete sokmayan taraf o olduğu için ben o cümleyi söyledim , haksiz olduğumu düşünmüyorum. Ona yaptiklarimi farketmeden oda bana yapıyor. Ama ben ona yapsam ilişkiyi bitirir herhalde. Bu şekilde uyuşmazlıklar var.
@ilay22 Aynısı vallahi. Bu kovalar kendisine yapılmasını istemediği şeyleri başkasına yapmaya bayılan insanlar bence. O seni çok rahatsız edecek ciddi sıkıntılı bir davranışta bulunuyor mesela. Ona susarak değil de aynısını yaparak cevap verdiğinde sen kötü oluyorsun. Eee iyi de sende bana aynısını yapmıştın be adam, ama lakin işte bunu anlayabilecek kapasiteleri yok. Aşırı empati yoksunları. Bende bıktım ne yalan söyleyeyim. O hala yazın evlilik teklifi edeceğim kafasında da he diyip geçiyorum. Evleneceğimi sanmam bu adamla. Nereden kurtarsak kar olabilir diye düşünmeye başladım. Evlenince neler yapmaz kim bilir.
Hep kendi dediği olsun , herkes onun emri altında istiyor gibi. Ama bunu ona söyleyince senin istediğin ne diyerek çıkışıyor. Aynı şekilde gereksiz cinsellik düşkünü bir insan. Yani bunu aşırı derece de ufuklarda yasayan ve devamli isteyen , bekleyen biri. İstediği olmayınca da böyle günlerce konuşmayan biri. İlişkide her zaman en mağduru o , en hasar alan , en yorulan , en gücü biten hep kendisi. Bana artik zamanla olsada olur , olmasa da olur gözüyle bakmaya başladı. Ve bütün gücü ben sırtlamış altında ezilmemek için kendime denge kurmuş gibiyim. Onun ise bu dengeden haberi bile yok. Her şey bana hoş diye düşünüyor. Oysa ki en acı çeken taraf benim...
@ilay22 O kadar bensin ki... Sevgilin sevgilime, sende bana çok benziyorsun. Senin yazdıklarını görünce ilerdeki halimi gördüm desem yalan olmaz. Demek ki devam ettirsem beş sene sonra da devam edecek bu durumlar. Bizim bu insanlardan acilen kopmamız gerekiyor da nasıl kalbimize söz geçireceğin bilmiyorum.
Galiba size çok benziyoruz. Ama gelecekten haber verebilirim ki kaç sene geçse de hep aynı. Biz yine eskiden daha iyidik. Zamanla kurt gözünü açtı mi ne olduysa artık bana boş sayfa gözüyle bakmaya başladı
Düşünmedim mi her gece düşünüyorum , her sabah düşünüyorum. Çekilecek işkence mi bu? Ama her ayrıldığımda yine pişman oluyorum , gizli olarak sosyal medyada stoklamaya başlıyorum. Ailesini düşünüyorum hepsine çok bağlıyım. Ayrılamıyorum bir türlü.
@ilay22 Bende dur bakalım, o beni bırakmadan ben onu asla bırakamayacak derecede bağımlı kişilik bozukluğum olduğunu düşünüyordum ama her bir olay olduğunda ve artık her zamankinden daha yakın hissediyorum bir anda bitirme kararı almayı.
Benim daha fazla tahammulum yok aslında. Yani katlandıkça benim zoruma gidiyor. Kendime neden katlanmak mecburiyetinde olduğumu sorup , sorgulayıp duruyorum. Bu yüzden zamanla bende birakabilecegimi düşünüyorum
@ilay22 İnşallah hayırlısı neyse o olsun ikimiz içinde. İlişkiyi sürdürüp acı çekmeye devam edeceksek ya da evlenme durumunda daha da kötü şeyler başımıza gelecekse si*kti*r olup gitsinler.
Kesinlikle doğru söylüyorsunuz. Sevgiyi her zaman karşı taraftan beklemekle sevgi olmuyor ne yazık ki... Belki de ilerde çocuklarının annesi olucak bir insana şimdiden bunları yapıyorsa evlendikden sonra daha da özgür ve serbest davranmaya devam edecekler. En hayırlı zamanda mutlu olmak dileğimle...
bence alakası yok kova olup da sadece benimle konuşan flörtüm oldu aşırı sadakatliydi çok seviyordu yani başka kızlara da sadece yakın arkadaşıysa merhaba merhaba tamamen kişilikle alakalı diye düşünüyorum
Kova burçları çapkın olmalarıyla bilinirler fakat bence kuzenin sırf bu yüzden uzak durmamalı. Burçlar üzerimizde her ne kadar yüksek bir etkiye sahip olsalar da tüm kişiliğimizi belirleyemezler. Bu yüzden denemeye değer. ✌️
Sadakatinden kuşku duyacağım biriyle ilişkim olamaz fakat bu burcuyla alakalı değil benim ona olan hislerim ve onun bana hissettirdikleri ile alakalı.. Keyifli geceler..
Herşeyden önce bu şekilde astroloji olmaz eksik bilgiyle hareket ediyor. Yıldız haritası bir bütündür ve kişiye özeldir parmak izi gibi profesyonel biri incelemeden hiçbir yorum yerine ulaşmaz.
Burçlara hiç inanmam takip etmem okumam kendi burcumun özelliklerini bile bilmem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benimkisi de yay burcuydu özellikleri arasında çapkınlık vardı bende mesafe koymuştum ama illa koymak gerekmez çünkü kişilikle alakalı bir durum sadece tedbirli olsun