26 yaşında sevgilinizin olmaması yalnızlığı?

26 yaşındayım. Hiç gönlüme göre birini bulamadım. Yaşıtım olan herkes evli ve çocukları oldu. Ben ya çok çirkinim ya psikolojik problemlerim var ya da kimse bana katlanamıyor. Sonuç olarak sevgilim yok. Böyle olsun istemezdim. Erkeklerle çok iletişim kuran bir kız da değilim. İletişimi geçtim hoşlanamıyorum kimseden. Olmuyor ilgimi çekmiyor kimse. İlgimi çekenler oldu bir iki kişi onlar da beni istemediler veya benden yorulduklarını söylediler.
26 yaşında sevgilinizin olmaması yalnızlığı?
Cevapla