Aşk İlişkileri Aranizin limoni oldugu gecmiste red yediginiz yakin arkadasiniza? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bayram mesaji atilir mi? Not:İki-uc haftada bir oyle konusuyoz :) Aranizin limoni oldugu gecmiste red yediginiz yakin arkadasiniza? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Nickbulmakcokzormuş Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ben atmazdim mesajla birlikte konuşma başlar gibi. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ama zatwn az cok konusuyoruz. bayram mesaji atip oda atarsa goruldu birakirim Yorumla Nickbulmakcokzormuş +1 yıl Sohbetin muhabbetin varmış at gitsin kanka Yorumla Soran +1 yıl Dogum gunu peki onuda kutlama yapmayi dusunuyorum 20 gun sonra pasta filan hediye alip evlerinde catida surpriz yapmayi dusunuyorum.. cevresi kalmadi yalniz kaldi bende yapmiyim diyorum yaninda olayim en kotu gunlerimde hep o vardi yapiyimmi surprizide Yorumla Nickbulmakcokzormuş +1 yıl Yani aranizda ki ilişkiye bağlı normal karşılayacaksa yap tabi Yorumla Soran +1 yıl Yaa bi rd var sonucta ama medeni sekilde arkadasiz cok yakin bisekilde degil mesafeli ben ona ddim ama sen benim yanindaydin aramizda her ne olursa olsun hep yaninda olacagim yapicam ya dogrusuda bu ister sovsun iater dovsun 🥲 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Atmak istiyorsan eğer at
Ben atmazdim mesajla birlikte konuşma başlar gibi.
Ama zatwn az cok konusuyoruz. bayram mesaji atip oda atarsa goruldu birakirim
Sohbetin muhabbetin varmış at gitsin kanka
Dogum gunu peki onuda kutlama yapmayi dusunuyorum 20 gun sonra pasta filan hediye alip evlerinde catida surpriz yapmayi dusunuyorum.. cevresi kalmadi yalniz kaldi bende yapmiyim diyorum yaninda olayim en kotu gunlerimde hep o vardi yapiyimmi surprizide
Yani aranizda ki ilişkiye bağlı normal karşılayacaksa yap tabi
Yaa bi rd var sonucta ama medeni sekilde arkadasiz cok yakin bisekilde degil mesafeli ben ona ddim ama sen benim yanindaydin aramizda her ne olursa olsun hep yaninda olacagim yapicam ya dogrusuda bu ister sovsun iater dovsun 🥲
Ben atmam