Sevgilinizle bitti diyip tekrar barıştığınız oldu mu? Barışınca eskisi gibi oluyomusunuz?

Tamamen bitiriyoruz olmuyo diye bi şekil gene konuşmaya başlıyoruz eskisi gibi olamıyorum ama gende konusmak istiyorum alışkanlık mi artık ne bilmiyorum napmalıyım
Sevgilinizle bitti diyip tekrar barıştığınız oldu mu? Barışınca eskisi gibi oluyomusunuz?
Cevapla