Kız arkadasım sürekli bişeyler istiyo 5 bin tlye bayramlık aldım sizce ayrılmalımıyım?

Sigarasını ben alıyorum canı dondurma cekiyo alıp götürüyorum gece 3 gibi ciğ köfte cekmiş al gel dedi alıp gittim asansöre burak dedi buraktım sonra asansöre fatıralarını koymuş öde dedi sizce beni kullanıyomu ayrılmalımıyım
Kız arkadasım sürekli bişeyler istiyo 5 bin tlye bayramlık aldım sizce ayrılmalımıyım?
Cevapla