Karımın müsrifliğinden bıktım. Bir çantaya 3 bin TL veriyor. Ne yapmalıyım?

1 yıllık evliyiz ve üzülerek söylüyorum ki eşim çok müsrif. Benim gelirim ortalama bir insandan yüksek Allah'a şükür namazında niyazında bir insanım ama eşim çok müsrif olur olmadık şeyler alıyor kremler bilmem nelere geçen ay 1200 lira verdi. Bir şey söyleyince de senin parana bilmem ne yapayım diye kızıp sinirleniyor benimle konuşmuyor. Eşimin işi yok bende ona paranın ağzını yapıp ondan esirgediğimi düşünmesin diye ses çıkaramıyorum ama Allah'tanda çok korkuyorum çünkü karım çok israf yapıyor bir şeyden 3-4 tane alıyor. Bir çantaya 3000 tl gibi yüksek bir miktarda para veriyor. Ne yapmalıyım?
Karımın müsrifliğinden bıktım. Bir çantaya 3 bin TL veriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla