Sinirlenince sevgilim benim bir şeyimi bahane edip bağırıyor, sonra kendine vuruyor. Ayrılmalı mıyım bu davranışı yüzünden?

Sevgilimin gün içinde işleri ters gittiyse benim, bizim ilişkimiz hakkında bir şeyi bahane ediyor ve bağırıyor. Sonra anlıyorum ki işe geç kalmış, stresli bi sebepten dolayı vs. Zaten öfke problemi var öfkesine hakim olamıyor. Tartışma gibi anlarda kendine vuruyor. Ve ben bu adamla evlenmek istiyorum. Çünkü ona çok aşığım, çünkü ben bizim için her şeyi yapabilirim. Ama bi yandan neden kendime bu kötülüğü yapiyorum diye kendime üzülüyorum. Çunku ne kadar stresli olursa olsun ben onun stresini, sinirini atacaği bir şey değilim. İleride bi gün evlenirsek bana da fiziksel şiddet uygular diye korkuyorum. Bu meseleyi daha önce açtım ama katiyen olmaz böyle bi şey dedi ama sinirlenince kendine vuruyor. Beni çok sevdiğinden eminim. Ama sinirlenince bana böyle davranması, bana bagırması kalbimi çok kırıyor. Ayrıca ailesinde şiddete meyilli kişiler de varmış, kendisi de şiddet görmüş. Acaba benim bu düşüncelerim yersiz mi? Ya da gerçekten öfke problemi olan ve stresli olduğunda bizim hakkımızda bi şeyleri bahane edip bana bagıran ve kendisi de şiddet mağdurlarından olan bu adam ileride bana da şiddet uygular mı?
Sinirlenince sevgilim benim bir şeyimi bahane edip bağırıyor, sonra kendine vuruyor. Ayrılmalı mıyım bu davranışı yüzünden?
Cevapla