İnsanlar flört edip sevgili yapıp en son kotusune kaliyor?

Seçici olan insanlar çoğunlukla hep kotusune kaliyor seçici olmayan kişiler daha iyilerine gidiyor niye öyle oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bence insanlara şans verip denemek lazım ama bağlanmadan yapmak lazım istedigimiz gibi olmayabilirde yapmadığımiz bir şey içinde pişmanlik yaşayabiliriz yapmamaktansa yapıp ders çıkarmak daha önemli
İnsanlar flört edip sevgili yapıp en son kotusune kaliyor?
Cevapla