Görücü usülü tanıştık görüştük konuşmamız ilerledi yakında yüzük takcaz yani o samimiyet var sizce normal mi?

Bgun iş nedeni ile başka şehire gitti az önce gece 00.45 de sularında geldi. Bnde naptn geldin mi dedim? Oda bana geldim canım yarın ararım şimdi uyuyacam dedi. Ne bileyim insan arar 15 dkka knusur kapatır zaten bnde çok tutmazdım dinlensin diye normalde de pek aramaz işi var tabi de.. Wp de çevrim içi olduğu halde çok nadir yazar Aradgnda da güzel şeyler söyler ne bileyim sizce böyle biri ne yapmaya çalışır?
Görücü usülü tanıştık görüştük konuşmamız ilerledi yakında yüzük takcaz yani o samimiyet var sizce normal mi?
Cevapla