Sevgilisi var ama yokmuş gibi davranıyor sizce benden hoşlanıyor mu?

bi çocuk var çevremdeki bütün arkadaşlarım başta aramızda bi şey olduğunu düşünüp soruyorlar diğer insanların yanında tuhaf tuhaf hesap soruyor birazcık da sahiplenici davranıyor onun dışında sık sık arıyor ve mesaj atıyor fakat uzun bir ilişkisi var. Konuştuğum erkeklerin de hepsinde bir kusur buluyor. benimle sohbet edip vakit geçirmek için de tuhaf bahaneler üretiyor geçen gün eli dolu olmamasına rağmen bana arabaya kadar eşlik et de şunları taşıyalım dedi ve 1 saat sohbete tuttu sonra da bir yerlere gittik birlikte. hatta oturup sohbet ederken sevgilisinin aradığını gördüm sessize alıp telefonu ters çevirdi bilmiyorum sevgilisi olduğunu biliyorum sonuçta niye böyle bi hareket yaptı ki? Ayrıca sevgilisi nasıl bir şey demiyor bu kadar baş başa vakit geçirmemize onu da bilmiyorum acaba o konuda da mı yalan söylüyor. Arkadaşlarım benden hoşladığını fakat sevgilisini bırakma riskini göze alamadığını söylüyorlar sizce bana karşı davranışları arkadaşça mı fazla mı büyütüyorum
Sevgilisi var ama yokmuş gibi davranıyor sizce benden hoşlanıyor mu?
Cevapla