24 yaşına gireceğim hiç sevgilimin olmamasını kafama takıyorum sevilmek istiyorum bunlar normal mi veya hiç sevgilimin olmaması?

Çünkü yapmacık günü birlik tiplemeler ve ilişkiler insanı değilim. Böyle olan daha sonra hayatına adam gibi birini alan var mı etrafınızda?
24 yaşına gireceğim hiç sevgilimin olmamasını kafama takıyorum sevilmek istiyorum bunlar normal mi veya hiç sevgilimin olmaması?
Cevapla