20 gün önce ayrıldığımız eski sevgilim yazdı, cevap vermeli miyim?

Okundu atiyorum sadece tartisarak ayrilmistik bana kirici seyler soylemisti simdi alakasiz bi sekilde soru sorarak bi sey yazdi özür dileme vs hak getire. okundu attim 😒 bu davranisi sürdürmeli miyim? Ne onerirsiniz?
20 gün önce ayrıldığımız eski sevgilim yazdı, cevap vermeli miyim?
Cevapla