Birine kızdığınızda açıkça söyler misiniz yoksa kendi kendine anlamasını mı bekliyorsunuz?

Kimse sizden daha değerli değil pat pat söyleyin gitsin aşkolar😛
Birine kızdığınızda açıkça söyler misiniz yoksa kendi kendine anlamasını mı bekliyorsunuz?
Cevapla