Nişanlı olduğunuz kişi neden soğuk davranır veya buna sebep olan şeyler nedir?

Merhaba arkadaşlar.. Bir kaç önce ay nişanlandık ancak hanımefendi ben ısrar etmedikçe benimle buluşmaz teklif dahi etmez ancak kız arkadaşları çağırınca yokken olduruverir başlarda bu durumun bi süre devam edeceğini ve basta ailesinin de bana alışmasıyla sona ereceğini düzeleceğini tahmin ediyordum ki öyle geç saatlerde teklif eden birisi değilim ailesinden sırf benim yüzümden laf işitmesin diye ancak hiç değişmedi ve bir iltifat cümlesi dahi duymak benim için nerdeyse imkansız oldu hep ben sevdiğimi vurgularım ve haliyle az da olsa bi karşılığını gormek isterim herkes gibi.. Bir çoğunuz düşünebilirsiniz acaba aldattın veya kötü bi davranışla kısıtlamaya mı maruz bıraktım diye asla.. Hatta iş çıkışlarına kadar gidip alıp evine bırakırdım üstelik evi iş yerine benim evimden daha yakın olmasına rağmen sırf 5 10 dakika gibi bir sürede olsa görmek için elimden geleni yapıyorum hiç bir özel günü atlamadım iyisiyle kendimce mutlu olacağını her şeyi yapmaya gayret ettim hediye alınca ambalaj ve küçük notlarını sevgi mektuplarimi ihmal etmedim yani bunun gibi bir çok şey her şeyi benim yapmam gerekiyor bunun ile ilgili yorumlar ve neyi neye göre yapıyor olabilir cunki tahmin edersiniz gercekten kendimi kotu hissetmeye basladim. Yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim
Nişanlı olduğunuz kişi neden soğuk davranır veya buna sebep olan şeyler nedir?
Cevapla