Bu yaşımda bekarım ve bir bayan var 50 dediysek teyze falan olarak düşünmeyin... Marlin Monree’nin 50 yaşına gelmiş hali gibi bir şey... Sorun olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk falan olur mu olmaz mı o yaşta? Olmazsa nasıl bir çare olur?
40 yaşında bekar bir Adam hiç evlenmemiş 50 yaşında bekar bir kadınla evlenebilir mi?
Kesin girmiştir. Bu yaştan sonra kadın nasıl çocuk doğurup büyütsün Allah aşkına. Kendi torun torba sahibi olacak yaşa gelmiş bile zaten. Çocuk 20 yaşına gelse siz belki de vefat edeceksiniz. O çocuğa yazık değil mi, ne suçu var o yaşta kimsesiz kalacak. 🤦🏻♀️
Ya çok abarttın... Ne zaman öleceğimi bilemem de yani 50 falanda geriden görsen 35 falan dersin... Genç enerjisi var ve görüntüsü... Gençleri cebinden çıkartır... Ben 70 yıl yaşasam Çocukları evlendirebilebirim... Anca torunların büyüdüğünü görmek zor...
Kasın boylu ve fit vücutlu Burcu biriciktir Şeyma Korkmaz karışımı bir tip çok havalı bir şey ve enerjik... Mağazada akşama kadar oturuyor buna rağmen fit...
Adet gören bir kadın hala yumurta üretiyor demektir. Ama sadece bu yetmez yumurta kalitesi için hayat boyu iyi ve sağlıkli beslenmek ayrıca rahim kaslarının iyi kasılabilmesi için sporu hayata dahil etmek gerek. Simdiki kadinlar Daha 40 yasimi gormeden yumurtlama sorunları yaşıyor
Tabi orası öyle en azindan sorup öğrenebilirsin sorgulama amaçli degil merakdan:)) Ama evlenilir neden olmasin cocukda olabilir 60 yasinda anne olanlar var diye biliyorum
Ahahha tüp bebek olabilir yaa bizim bi tanidik yapti dedigin gibi pek ekonomik degil cocuk tam firlama cikti pi. c gibi bişi oldu babasina falan kufur ediyor mk cocugu senin anani... Falan dion 10 yaslarinda🤣🤣
Evet var... Bu arada kadın kuruluş Osman’da gördüğüm şu oyuncu kadın inanılmaz benziyor.. Zaten herkeste benzetiyormuş... Aynı yaşta olsalar ikizi gibi görünebilirler... Sizce güzel mi talibim... www.takvim.com.tr/.../6
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çocuk olmaz tabi ki. Menopoza girmiştir kadın. Evlenebilirsin çok istiyorsan.
Kesin mi hani son demleri falan olamaz mı 72 doğumlu...
Kesin girmiştir. Bu yaştan sonra kadın nasıl çocuk doğurup büyütsün Allah aşkına. Kendi torun torba sahibi olacak yaşa gelmiş bile zaten. Çocuk 20 yaşına gelse siz belki de vefat edeceksiniz. O çocuğa yazık değil mi, ne suçu var o yaşta kimsesiz kalacak. 🤦🏻♀️
Ya çok abarttın... Ne zaman öleceğimi bilemem de yani 50 falanda geriden görsen 35 falan dersin... Genç enerjisi var ve görüntüsü... Gençleri cebinden çıkartır... Ben 70 yıl yaşasam Çocukları evlendirebilebirim... Anca torunların büyüdüğünü görmek zor...
Valla ben sağlıkçıyım. Bu devirdekiler 65 yaşı zor görüyor. En azından şahit olduğum bu şekilde...
Kasın boylu ve fit vücutlu Burcu biriciktir Şeyma Korkmaz karışımı bir tip çok havalı bir şey ve enerjik... Mağazada akşama kadar oturuyor buna rağmen fit...
Abi senin evliliğin bize niye soruyorsun?
Seviyorsan evlen.
Yani yazmayı unuttum heralde çocuk yapması için geç mi?
Menapoza girmemişse, ve çocuğa bakabilecek enerjisi gücü varsa neden olmasın, olabilir.
Doğal yolla...
Onu kasttetim
Yani Annemle konuştuğumda 40’lardan sonra zor oluyor dedi o nedenle...
Evet zor hatta imkansız
Sebebi kadınların kendini erken salması.
Erken salmakla nasıl bir ilgisi olabilir salmasa olmayacak mı ne bakımdan salmak?
Adet gören bir kadın hala yumurta üretiyor demektir. Ama sadece bu yetmez yumurta kalitesi için hayat boyu iyi ve sağlıkli beslenmek ayrıca rahim kaslarının iyi kasılabilmesi için sporu hayata dahil etmek gerek. Simdiki kadinlar
Daha 40 yasimi gormeden yumurtlama sorunları yaşıyor
Kadın 1.80 boyunda ve 65 kilo falan... Diziye geldiğinden beri şu oyuncuya hep benzetirim... Yanyana dursalar yaşlarıda eşit olsa ikiz zannedersin... Linkteki kadının ablası gibi görünen biri... Neye benzediğini azda olsa anlamışsındır... www.ahaber.com.tr/.../kurulus-osmanin-marisi-seyma-korkmazin-esi-usta-oyuncu-cikti-meger-kardeslerimin-yildizi
Anladım, ne diyeyim inşallah güzel bir yuvanız ve çocuklarınız olur
Sağ, ol... Karar verirsem Annemle isteyebiliriz...😀
İnşallah😀
İsteyem mi... Ne güzel kumrular gibi sevişiriz biz onla 😀
Abi ne yaşıyon ya, ne yapıyorsanız yapın banane.
Şaka yaşıyom 😀😅😂🤣
Troll mü 😂😂
Yok bu söylediğim taliplim olayı trol değil... ama arada trollenirim bazen ama bu gerçek 🙂
Bakire demezsin herhalde:))
Artık onu sorgulamam ama öyle çıkarsa nazarımda değeri artar sadece...
Tabi orası öyle en azindan sorup öğrenebilirsin sorgulama amaçli degil merakdan:))
Ama evlenilir neden olmasin cocukda olabilir 60 yasinda anne olanlar var diye biliyorum
Evet ama doğal olma zamanı geçmişse hastanede tüp bebek var tüp bebek ama ekonomik değil bakma tüp dediklerine o şahinde ekonomik oluyor 😀
Ahahha tüp bebek olabilir yaa bizim bi tanidik yapti dedigin gibi pek ekonomik degil cocuk tam firlama cikti pi. c gibi bişi oldu babasina falan kufur ediyor mk cocugu senin anani... Falan dion 10 yaslarinda🤣🤣
Ama az yemek yer o ekonomiktir malum tüp işlemiş ruhsatına bir kere 😀
Ahahaah🤣
Niye sorun olsun ki
Çocuk...
Konu sadece çocuksa uzman değilim ama sevgi varsa bence evlat edinme de tercih olabilir ancak cinsel bir yaşam olmayabilir.
Evet var... Bu arada kadın kuruluş Osman’da gördüğüm şu oyuncu kadın inanılmaz benziyor.. Zaten herkeste benzetiyormuş... Aynı yaşta olsalar ikizi gibi görünebilirler... Sizce güzel mi talibim... www.takvim.com.tr/.../6
Oldukça fakat benim önerim zor olmayacaksa eğer huzur aramanız olur ilişkide. En azından tercih sebebi.
Eyvallah...