Arkadaşlar acil yardımcı olur musunuz ne yapacağım aklım çok karışık eğer olumlu sonuç alırsam sizinle paylaşacağım?

Arkadaşlar merhaba bi konu hakkında acil yardımcı olur musunuz bu mübarek günde :) bundan yaklaşık 20 gün önce sosyal medyada biriyle tanıştım kendisi 20 yaşında yaşıtız konuşması hoşuma gitti ilk yazdığındada niyetini bana belli etmişti fakat bize dair bi ilişki flört vs kelimeler kurmadığı için ben onun bana canım minakkım bal suratlım falan demesinden rahatsız oluyordum sürekli dile getirdim 10 gün sonra sırf konuşmamız bitmesin diye numaramı verdim 1 hafta sonrada buluştuk buluşma gayet güzeldi 3 gün önce bi konu hakkında tartıştık ve tartışma esnasında beni hiç bir şekilde armadı mesajlaşarak daha doğrusu ben tartıştım sürekli minnakkım canım bal suratlım falan diyordu arada konunun ciddiyetine varmıyordu bende bak biz bu konuya netlik getirmedin böyle şeyleri biz neyizde söyluyorsun dedim ve kendisi o an dışarı çıkmıştı haber vermedi ben çok sinirlendim ve konuşamıyorum yapamıyoruz dedim bitiriyormusun dedi evett dedimm saçmalama bunlar halledilmeyecek şeyler değil dedi bende anlatamıyorum sanırım dedim off off dedi görüldü attım bir dahada ne yazdı ne aradı. İnstada fotolar paylaştım durum attım en son serumlu fotto attım yine yazmadı ne yapmam lazım sizce numarasını siliyimmi yazarmı yazmazmı ittiğim farkındayım keşke yapmasaydım
Arkadaşlar acil yardımcı olur musunuz ne yapacağım aklım çok karışık eğer olumlu sonuç alırsam sizinle paylaşacağım?
Cevapla